چهار دقیقه مطالعه، چهار سال پیشرفت… به نام خدا “ای مسلمانان، دوست

چهار دقیقه مطالعه، چهار سال پیشرفت…

به نام خدا
“ای مسلمانان، دوست هم رازی غیر از (همکیشان) خود انتخاب نکنید، (که آنان) از هیچ شر و فسادی درباره ی شما کوتاهی نمی کنند، رنج و مشقت شما را دوست دارند، نفرت و دشمنی از سخنانشان پیداست، و آنچه دلهایشان پنهان میکند (از آنچه میگویند)، بزرگتر است. اگر عقل خود را بکار بگیرید، بی شک (متوجه میشوید) که نشانه های (دشمن) را برایتان تبیین کرده ایم. سوره آل عمران ۱۱۸”

مردم عزیز ، خوب و صمیمی شهرستانهای طبس، فردوس، سرایان و بشرویه!
مشارکت حداکثری در انتخابات به معنی انتخاب سرنوشت کشور و منطقه و شهرهایمان است. در شرایط حساس کنونی که کشور نیاز شدید به نیروهای قدرتمند در تصمیم گیری درست، سالم و مجرب در حوزه کشورداری و امنیت و توسعه همه جانبه دارد. انتخابات در برخی حوزه ها مخصوصاً حوزه انتخابیه غرب خراسان جنوبی درگیر برخی انحرافات مالی و قولهای نامتعارف غیرممکن گردیده است.
مردم حوزه انتخابیه! انتخاب اصلح تأثیرگذار در سرنوشت فرزندان خودتان و خودمان است و هوشیاری در انتخاب اصلحی با شرایط فوق، برکت آفرین خواهد بود.
فرزندان راستین ایران زمین، تعالی کشور و منطقه در دیدگاه هایشان مشهود است و به دنبال منفعت طلبی و سیاسی کاری نیستند.
انتخاب یک روش و یک پیشنهاد و یک فرد توسط گروهی خاص، انتخابات مردمی نیست زیرا افرادی که تاکنون از هر جناح و خط و خطوطی پیشنهاد شدند چه منتخب و چه رد صلاحیت شده، مطمئناً برنامه و دسیسه ای است که هوشیاری شما را می طلبد. به قول پیرمرد دوست داشتنی دیهشکی نگذاریم مملکت را عده ای خاص اداره کنند و بگذاریم مردم برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند که این چند روز تنها روزهایی است که مردم می توانند نظر و پیشنهاد خود را بدون هیچ تهدید و ارعاب و دسیسه ای به حاکمیت و نظام اعلام نمایند.
در فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین در بیانات سردار قدرتمند جهان و عزیز دلهایمان (قدرت با دیپلماسی) حاج قاسم سلیمانی چندین بار تکرار شده است “مردم اهم و مهم هستند” و گرایشهای چپی و راستی، دیندار ظاهری و باطنی همه و همه فرزندان این مملکت هستند و همانطور که سردار عزیز در همین راه و برای امنیت تمام اقشار شهید شد ولی راهش باید ادامه یابد.

در تمام دوره تبلیغات به کَرّات نام مرحوم شکیبی توسط ستادهای تبلیغاتی نامزدها تکرار شد. آیا درست است؟ دیشب در متن بیانیه اصلاح طلبان دیدم منتسبین به ادامه دهنده راه مرحوم شکیبی معرفی می شوند که هرچند میدانیم چه شد و چه شد! راه مرحوم شکیبی نه تنها ادامه پیدا نکرد بلکه همان چند کار اشتغالزایی مرحوم تعطیل شد! ثمرات خدمت صادقانه ایشان که یادمان نمیرود را بشمارید. آیا کسانیکه در کنار ایشان هستند از این طرح ها و نام مرحوم منتفع شدند؟ از خودشان بپرسید. مثلاً آب و راه آهن و ده ها طرح پیاده شده در طبس و زیرساختها و راه آهن و بیمارستان و ده ها طرح در بشرویه و سرایان و طرح ها و زیرساختها فقط توسط چپی یا راستی استفاده میشود؟ همه به یک شکل و عادلانه و بدون لحاظ خط سیاسی از آن منتفع شدند! چرا این روش را جلو نبریم؟ چرا رای به جناح چپ و راست بدهیم؟ مگر قرار است فقط یک جناح از آنها استفاده کند؟ به این میگویند توسعه عادلانه و توزیع عادلانه ثروت در بین تمام مردم.
جناب حجت الاسلام و المسلمین حیدرزاده!
شما را دوست داریم چون یک چهره مردمی و روحانی ساده زیست هستید. و اتفاقا کاندیدای مورد علاقه ما نیز چنین ویژگی هایی دارد، ولی آیا این روش انتخاب یک فرد به اسم اصلح به مردم به عنوان فصل الخطاب را خودتان قبول دارید؟ می دانم که حرف دلتان را نتوانستید بزنید! همانطور که برای خیلی ها گفته اید. چرا بزرگان محلات شهر که به پاکی شهرت دارند را کنار خود همراه نکردید؟ چرا در جلسه شورای مرکزی حوزه انتخابیه همه دعوت شدند و ما دعوت نشدیم؟ میدانیم که همه مدعوین بجز یک نفر، مسئولین ستاد نامزد خاصی بودند و حتی رئیس ستاد ایشان که طی چند روز گذشته، حکمشان به فرمانداری اعلام شده است هم در جلسه بوده اند! اینگونه مشورتها به صلاح جوانان این شهر که هر روز فاصله شان با دولت و حکومت زیاد میشود و نیز به صلاح کشور و نظام که همین جوانان و بزرگان هستند، نیست؟
چرا هوشیارانه و مدبرانه و با قدرت اعلام نمی فرمائید؟ ما جوانان، شما را دوست داریم ولی چرا؟
ادامه

ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن