شورای معتمدین بشرویه! همین سؤالات را از شما دارم. مگر مرحوم

شورای معتمدین بشرویه!
همین سؤالات را از شما دارم. مگر مرحوم شکیبی برای آب رسانی به روستاها و شهر و بیمارستان و سایر طرح ها که شما بهتر میدانید سلایق معتمدین سیاسی و مردمی را متمایز میدید؟ مگر همان آب بشرویه را همه استفاده نمیکنید؟ مگر روی کنتورهای چاهها و منازل نوشته راستی و چپی یا فرمایشات خواص نوشته شده است؟ همه یک رنگیم و همه اشرف مخلوقات؛ ولی چرا در رأی لابیگری میکنید؟ بگذارید مردم خودشان سرنوشت خودشان را بنویسند نه فرمایشات و سلایق خواص را!
چرا نامزد اصلح را به مردم تبیین
نمیکنید تا مردم خود انتخاب کنند؟
اینکه بگوییم فلانی اصلح است یا نظر من یا مخاطب من فلانی است به خداوندی که میپرستیم اشتباه است. پس شما معتمدین کِی و کجا نظر جوانان و مردم و کشاورزان و بسیجیان و همه را قبول خواهید کرد؟

بزرگان و عزیزان سرایان، اسلامیه و فردوس و انقلابیون محترم!
همین سؤالات هم از شما خواهد شد. چه الان چه بعـداً. همه روزی پاسـخگو خواهـیم بود. بزرگان عزیز ما اشـتباهات دوره های قبل را نمیکنیم و میخواهیم به نیروی مردمی، توسعه ای، ضامن امنیت، پاک، شاداب و جوان رأی دهیم تا بتواند مشکلات ما را در مجلس پیگیری کند که خشنودی مردم و دوری از غیبت و تهمت و حمایتهای مردمی جاودانه بماند.
بنده به عنوان فرزند مرحوم شکیبی که از ابتدای شروع فعالیت کاری خودم به دنبال و در خدمت پدر در همه عرصه ها بودم و کسی بودم که پدر را در تصمیم گیری ها همراهی میکردم و فی الواقع دانشگاهی برای من بود؛ تمام تلاش خود را نمودم تا طرحها و ایـده ها بدون رقابت در حوزه انتخابیه پیاده شود هرچند بسیار رنجها از این موضوع بردم و حمایتی ندیدم و حمایت را در کنار سیاست و تهدید و پیشنهاداتی میدیدم که من با آن فاصله بسیار دارم و بطور دیگری تربیت شده ام.
اما چرا دکتر حمید یزدانیان؟!
چون رفتار صادقانه و بی ریا و سلامت کاری و سابقه کاری ایشان از مرزهای سیستان و بلوچستان تا پایتخت و حوزه بین الملل (و اولین مدیر در استان یزد بعد از الحاق به یزد) و برنامه هایشان برای ما اهمیت دارد و مسیر انتخاب اصلح را برایم آسوده نموده است.
بنده به عنوان نماینده خانواده مرحوم شکیبی بیانیه اصلاح طلبان و استفاده از اسامی را شدیداً رد میکنم و به صلاح نمی دانم و بهیچ عنوان این اشاره ها را در حد و اندازه مرحوم شکیبی نمی دانم و مطمئنم این بیانیه از دوستان پدر که نگران آینده فرزندان خود هستند نمی باشد و مردم باید هوشیار باشند.
ضمن آرزوی موفقیت و کسب آرای برتر، چند نکته اشاه میکنم:
رعایت مقررات انتخابات و رأی سالم و صحیح لازم است و حضور بی رنگ مردم، آینده تاریکی را برای همه ما خواهد داشت.
احترام به تک تک کاندیداهای مورد تائید شورای نگهبان، از لزوم میثاق و اخلاق ما است و در رعایت آن اصرار داریم و اتهام زنی و غیبت علیه هر کاندیدا به شدت مخالفیم.
رقابت سالم، جلوگیری از اسراف و تبذیر، احترام به بزرگان، کرامت بانوان، توجه به متخصصین و نخبگان، توجه به دانشجویان و فارغ التحصیلان، توجه به خواسته ها و نیازهای جوانان، اصلاح محدودیتهای سرمایه گذاری، رشد و توسعه مستمر، همگرایی و صلح و آشتی، نظم و انضباط مالی و عملی و شفافیت در تمام موارد از اهم برنامه های دکتر یزدانیان و ستاد ایشان است و بر همین اساس میثاق با مردم حوزه انتخابیه غرب خراسان جنوبی را اعلام و امضاء می نماییم. و مطمئنم که با لطف خدا دلهای مردم خداجو و خداخواه این حوزه، به سمت دکتر حمید یزدانیان هدایت خواهد شد.

سید حمید رضا شکیبی
رئیس ستاد دکتر حمید یزدانیان

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن