بیانیه ی جامعه ی کارگری شهرستان طبس در حمایت

بیانیه ی جامعه ی کارگری شهرستان طبس در حمایت از سرکار خانم دکتر زهرا علیزاده ثانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

مجلس در رأس امور است:
(امام خمینی(ره))

کارگران و مردم فهیم، عزیز و شریف شهرستان طبس

اکنون که در آستانه ی شرایطی حساس قرار گرفته‌ایم و به انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی در روزهای آتی نزدیک می‌شویم ،بر اهل دقت و کیاست پوشیده نیست که بسیاری از مشکلات و نابسامانی‌های موجود زاییده‌ی انتخاب‌های ناصحیح و ناثواب گذشته است. پس واجب است به اقتضای حکمت، تمام تلاش خود را در رفع این مشکل با انتخاب‌های مناسب و حامی #جامعه_کارگری و مردم، مضاعف کرده و در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشارکت جدی و موثر درروز دوم اسفند ماه به مانند گذشته شرکت نموده و نسبت به استیفاء حق و وظیفه شرعی و قانونی خود در حفظ اندک نمایندگان حامی جامعه ی زحمت کش کارگران و شکل‌گیری مجدد مجلسی دلسوز همراه با کارایی و اثربخشی بالا و ناامید کردن بدخواهان از هیچ کوششی دریغ ننمائیم.

برکسی پوشیده نیست که این روزها مسئله ی #معیشت مردم و کارگران باید در راس تمامی وظایف و رسیدگی های نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد. لذا در شرایطی که دولت استکباری آمریکا و همدستان آنها در دنیا با دخالت‌های نابخردانه درصدد سمپاشی و ناامید کردن مردم ازانقلاب هستند و از تمام توان برای این موضوع استفاده می‌کنند، باید از نمایندگانی اصلح حمایت کنیم تا بتوانند با کار و تلاش مضاعف، مشکلات پیش رو را مرتفع کرده و امید را به مردم طبس ،خصوصا جامعه ی زحمت کش کارگری برگردانند.

لذا جامعه ی کارگری شهرستان طبس،ضمن حمایت صریح و قاطع خویش از سرکار خانم #دکتر_زهرا_علیزاده_ثانی در انتخابات پیش رو از تمامی مردم نجیب و مومن شهرستان طبس،خصوصا قشر کارگری شهرستان طبس برای حضور گسترده در راستای مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل می آورد.

#خبر_از_اتفاق_خوب_می‌آید
#دکتر_زهرا_علیزاده_ثانی
#نامزد_کارآمد_انتخابات_مجلس_یازدهم
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن