پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به مناسبت

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری

♻️ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس طی پیامی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) این نهاد را دستاورد مهم نظام اسلامی در دفاع از اقشار ضعیف جامعه دانست.

در پیام مهندس فلاحی آمده است:

یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام، احسان و نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان است؛ و این توفیقی است از جانب خداوند متعال که تنها نصیب بندگان برگزیده او می شود. تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ یکی از برکات و دست آوردهای انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.

۱۴ اسفند هرساله یاداور به بار نشستن شجره طیبه نهادی است که به دست پیر جماران غرس شده تا ثمره آن رهاوردی باشد برای محرومان و نیازمندان

حمایت از زنان سرپرست خانوار ،ایتام و سالمندان توجه به سلامت خانواده،خودکفایی ، توانمندسازی و کارافرینی در جهت عزت و کرامت انسانی ازجمله فعالیت های کمیته امداد در این عرصه بوده است.

پس از سالها تلاش صادقانه به اقشار نیازمند هر روز به افتخارات این نهاد مقدس افزوده می گردد و این مرهون پیگیری و دلسوزی این مجموعه پرتلاش بوده است .

لازم می دانم ایام فرخنده سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را به تلاشگران این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم، امید است پرسنل خدوم این نهاد در پرتو عنایات حق تعالی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با الهام از رهنمودهای امام راحل (ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف و ارتقاء جایگاه و نقش کمیته امداد درراستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش موفق و موید باشند.

همچنین در آستانه ایام نوروز تلاش کنیم با همدلی و مهربانی حس نوع دوستی را بیش از همیشه  در جامعه تقویت کرده و با شرکت در جشن های نیکوکاری به کمک اقشار ضعیف بشتابیم که بی تردید این رفتارهای زیبای انسانی سعادت دنیا و آخرت را برایمان به ارمغان خواهد داشت.

✍محمدجواد فلاحی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن