#لغو_برنامه_درختکاری #اهمیت_سلامت_جامعه #نظافت_شهری_در_اولویت #همشهریان_بیشتر_همکاری_کنند شهردار طبس از لغو برنامه های روز درختکاری خبر داد

#لغو_برنامه_درختکاری
#اهمیت_سلامت_جامعه
#نظافت_شهری_در_اولویت
#همشهریان_بیشتر_همکاری_کنند

شهردار طبس از لغو برنامه های روز درختکاری خبر داد و گفت: بر اساس شده توسط اداره خدمات و ایمنی شهری شهرداری قرار بود، ویژه برنامه های روز درختکاری با حضور مردم و مسئولین در پارک بانوان برگزار گردد که به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این برنامه لغو گردید.

مجید بهارستانی ضمن قدردانی از همکاران خود در اداره خدمات و ایمنی شهری شهرداری طبس گفت: همکاران اینجانب در سیستم مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای ضدعفونی اماکن عمومی، رعایت نظافت و بهداشت شهری به کار گرفتند و در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر همشهریان محترم برای رعایت زمان خروج زباله ها از منازل هستیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در برخی از مناطق شهر دیده می شود که پس از جمع آوری پسماندها توسط نیروهای پاکبان، برخی همشهریان زباله را از منزل خارج می کنند که همین موضوع باعث می شود، جمع آوری مجدد آن زباله تا نوبت بعدی به تعویق افتد و این بی‌نظمی باعث خطر برای سلامت عمومی است.

شهردار طبس تاکید کرد: روزانه قریب به ۴٠ تن زباله از شهر خارج می شود و حتی در برخی از مناطق ۲ نوبت زباله جمع آوری می گردد اما با این حال باز هم مشاهده می شود که برخی از همشهریان برای خروج زباله از منزل در ساعات معین، همکاری نمی کنند و همین باعث اذیت همسایگان در آن محله می شود.

بهارستانی افزود: امور ستاد تسهیلات نوروزی در شهرداری طبس نیز به صورت تلفنی هماهنگ می گردد تا از برگزاری جلسات پیشگیری شود.

شهردار طبس به دغدغه و تاکید اعضای شورای اسلامی شهر برای ضدعفونی و نظافت شهری اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کروناویروس جلسات را به حداقل رسانده و به صورت عملیاتی و میدانی برای ارائه خدمات بهداشتی در سطح شهر باشیم.

#سامانه_مدیریت_شهری_طبس

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن