#فوری #فعالیت_معادن_تعطیل_شد بر اساس مصوبات کمیته بهداشت #شرکت_زغال_سنگ_پروده_طبس ، فعالیت های معدنی

#فوری
#فعالیت_معادن_تعطیل_شد
بر اساس مصوبات کمیته بهداشت #شرکت_زغال_سنگ_پروده_طبس ، فعالیت های معدنی تا ۵ فروردین سال آتی #تعطیل شد.
در چهارمین جلسه کمیته بهداشت که به ریاست مدیریت محترم عامل و با حضور نمایندگان شورای اسلامی کار برگزار شد، ضمن بررسی وضعیت اقدامات و همچنین ابلاغ نامه اداره بهداشت و درمان شهرستان، تعطیلی فعالیت های معدنی مورد توافق و به شرح زیر مورد تصویب قرار گرفت:
با عنایت به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و بروز نگرانی عمومی که #سلامت و #بهداشت_روانی اجتماعی را با مخاطره مواجه نموده است و لزوم اتخاذ تصمیمات مقتضی در تمامی سطح و ارگان ها و نهادها برای کنترل شرایط در جهت ریشه کنی این بیماری، شرکت زغال سنگ پروده طبس نیز بر اساس دستورالعمل های صادره و ابلاغ مراجع ذیصلاح بهداشت و درمان و نیز مصوبه کمیته بهداشت شرکت، ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از #افکار_عمومی و #اصحاب_رسانه که سلامت کارکنان خدوم زغال سنگ و به تبع آن جامعه عمومی طبس را دغدغه روزهای اخیر خود قرار داده بودند، مقرر نمود تا به منظور حفظ سلامت و بهداشت روانی کارکنان و خانواده های محترم آنان که سرمایه های اصلی این شرکت محسوب می گردند، فعالیت های معدنی در پیشروی ها و حفریات معدنی و فعالیت کارخانه زغالشویی را در این مرحله از ۲۲ اسفندماه جاری تا ۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ تعطیل نماید. در این مدت و با توجه به شرایط کارگاه استخراج لانگوال، فعالیت این بخش با حدقل نیروی انسانی موردنیاز و با اتخاذ کلیه تمهیدات ایمنی و بهداشتی تداوم خواهد داشت.
تصمیم گیری برای نحوه ادامه فعالیت بعد از تعطیلات نوروزی، بر اساس شرایط روز انجام و به نحو مقتضی در روزهای آتی اعلام خواهد شد.
در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از دغدغه عموم شهروندان، سپاس ویژه خود را به #مدافعان_بهداشت و درمان شهرستان تقدیم نموده و از همکاران محترم درخواست می نماییم با توجه به تعطیلی معدن، برای کمک به رفع هر چه سریعتر این شرایط بحرانی و به منظور حفظ سلامت خود، خانواده و دیگران، #در_خانه_بمانند و رفت و آمدهای غیرضروری حذف نمایند تا به این ترتیب سهم خود در دفاع از سلامت جامعه و حمایت از مدافعان سلامت را نیز ایفا نموده باشند.
سلامت و شادکامی ملت شریف ایران و به خصوص خانواده بزرگ زغال سنگ طبس، آرزوی همیشگی ماست. امید که با تلاش جمعی عموم شهروندان و عنایات ذات اقدس الهی، به زودی شاهد عادی شدن شرایط کشور باشیم ان شاءا…
روابط عمومی #شرکت_زغال_سنگ_پروده_طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن