دلنوشته خانواده های اورژانس ۱۱۵ سلام و درود خدمت همه

دلنوشته خانواده های اورژانس ۱۱۵

سلام و درود خدمت همه همشهریان محترم و تمام کسانی که در این روزها و در این شرایط سخت با ماندن در خانه کمک می کنند تا روند صعودی مبتلایان به کرونا به روند نزولی و قطع این ویروس تبدیل شود.
پیامهای زیادی داشتیم مبنی بر تعطیلی خیلی از کسبه و معادن و…..
اما این روزها خیلی از مشاغل فشار دوچندانی را متحمل می شوند، ازجمله پزشکان و پرستاران و شاید مهمتر از آنها افراد مشغول در ۱۱۵ چرا که عزیزان ما در ۱۱۵ اولین افرادی هستند که با مبتلایان و افراد مشکوک به کرونا در ارتباط هستند.
خیلی ها از پزشکان و پرستاران تشکر کردند که الحق و الانصاف هم دارند زحمت می کشند اما هیچکس اسمی از بچه های اورژانس ۱۱۵ نمی آورد در حالیکه با کمترین امکانات از لحاظ بهداشتی و با اینکه خیلی از آنها شاید حتی معوقات خود را دریافت نکرده اند باز هم از جان خود و خانواده هایشان مایه میگذارند و بدون هیچ چشمداشتی برای سلامتی همشهریان زحمت می کشند.
بنده به عنوان خانواده یکی از عزیزان ۱۱۵ عاجزانه تقاضا دارم در منزل بمانید و نکات بهداشتی را رعایت کنید چرا که ما این روزها نگرانی و استرس زیادی را تحمل میکنیم و به شدت نگران عزیزانمان هستیم که در این شرایط سخت بخاطر هموطنانمان جان خود را در دست گرفته و در حال خدمت هستند.

#کرونا_را_شکست_میدهیم

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن