#نماینده_منتخب_در_سرایان #نجات_کشور_با_دیدگاه_شهید_سلیمانی #موفقیت_کشور_مرهون_سپاه_و_بسیج_است ✍ نماینده منتخب فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در جلسه

#نماینده_منتخب_در_سرایان
#نجات_کشور_با_دیدگاه_شهید_سلیمانی
#موفقیت_کشور_مرهون_سپاه_و_بسیج_است

✍ نماینده منتخب فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرایان گفت: بخش قابل توجهی از موفقیت های کشور و سرافرازی‌ها و مرهون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در دوره‌های دفاع مقدس و سازندگی و هرجایی که نیاز به ایثار و مجاهدت بوده، تفکر بسیجی و سپاه حاکم بوده است.

حجت الاسلام مجید نصیرایی افزود: دفاع از حرم، خط اقتصادی، سازندگی و مبارزه با کرونا و حوزه فرهنگی همواره شاهد پیشروی سپاه پاسداران و بسیجیان بوده است و امید است همه بتوانیم رهرو حقیقی مکتب شهدا و بویژه شهید سلیمانی باشیم.

وی تاکید کرد: در مکتب شهید سلیمانی، انقلاب و انقلابی‌گری اصل است و در این دیدگاه حزب بازی و سیاسی کاری و منافع شخصی نقشی ندارد و اگر قرار است مشکلات کشور، استان و شهرستان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حل شود باید با فرمان و شیوه شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی حرکت کرد.

حجت الاسلام نصیرایی از اجرای طرح مواسات قدردانی کرد و گفت: افراد بسیاری در بحران کروناویروس متضرر شدند و نباید اجازه دهیم که سرپرست خانواری، شرمنده خانواده خود شود و البته باید شناسایی افراد هدف، دقیق و صحیح باشد.

وی به تشکیل پویش شهر بدون گرسنه در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: با این طرح می‌شود هرآنچه در خانواده خود مهیا می‌کنیم بویژه غذای وعده‌ای، مقداری هم برای خانواده‌های نیازمند تهیه کرد که عوامل اجرایی طرح مواسات، بویژه بسیجیان و البته اقشار مختلف مردم می‌توانند این پویش را مدیریت و اجرایی کنند.

نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم گفت: از مردم عزیزی که به حقیر رای داده‌اند؛ صمیمانه قدردانی می‌کنم و قول می‌دهم در تحقق منافع مردم با تمام وجود در صحنه خواهم بود و هرگز منافع شخصی و اطرافیان خود را به منافع مردم ترجیح نخواهم داد و تلاش خواهم کرد که مشمول دعای خیر مردم و لایق اعتماد آنها باشم.

۹۹/۰۲/۰۲

┏━━━━━━┓
@Nasiraei_ir
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن