ارائه سیم کارت به سرپرستان خانوار به صورت غیرحضوری

ارائه سیم کارت به سرپرستان خانوار به صورت غیرحضوری سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: ثبت نام و تحویل سیم کارت رایگان همراه اول به صورت غیر حضوری انجام می شود .
آذری نصرآباد ادامه داد: سیم کارت همیشه در دفاتر مخابراتی موجود است و نیازی نیست مردم درصف های طولانی منتظر بمانند. وی با اعلام این مطلب که به لحاظ رعایت نکات بهداشتی جهت قطع انتقال زنجیره ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن در سطح جامعه، تدابیری برای خرید آنلاین سیم کارت های همراه اول اندیشیده شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به اولویت حفظ سلامت شهروندان، متقاضیان ضمن عدم مراجعه حضوری به دفاتر، میتوانند بصورت غیرحضوری از نشانی shop.mci.ir نسبت به ثبت ‌نام اقدام فرمایند .
گفتنی ست: تا هر زمان که مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی تمدید شود، طرح اهدای سیم‌کارت رایگان توسط همراه اول نیز تمدید خواهد شد.
سرپرست مخابرات منطقه اظهار داشت: مخابرات خراسان جنوبی مثل همیشه در راستای مسؤولیت اجتماعی و حمایت از شهروندان ساده ترین و امن ترین روش های دریافت خدمات و محصولات را برای مشتریان فراهم نموده است.
بنابراین مشترکین نگران نباشند چراکه پس از اتمام مراحل ثبت نام آنلاین ، سیم کارت همراه اول از طریق پست به صورت رایگان برای آنها ارسال خواهد شد.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن