‍ ✅ دیدار آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

‍ ✅ دیدار آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس دیدار وگفتگو نمود.

در این دیدار در خصوص مسکن محرومین، بازسازی مسکن سیل زده ها و مسکن ملی بحث وتبادل نظر شد .

آسمانی مقدم در خصوص مسکن محرومین و الزام به اتمام پروژه های فوق در شهرستان تا پایان خردادماه تاکید نمود.

وی تأکید کرد : روستاییان محترم تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند که نسبت به ساخت مسکن اقدام نمایند، قطعاً کسانی که تا پایان اردیبهشت ماه کار ساخت مسکن را به پیشرفت قابل قبولی برسانند از تسهیلات بلاعوض بهره مند خواهند شد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ادامه به بهسازی مسکن روستایی که از سیل فروردین ماه سال گذشته دچار آسیب شده بود اشاره کرد، وی عنوان نمود که ۹١ واحد مسکونی در شهرستان طبس در حال بازسازی است که نیاز است روستاییان محترم، روستاهای بخش دستگردان این مهم را در اولویت کار خود قرار داده و با تمام توان نسبت به اتمام ساختمان های در دست احداث اقدام نمایند.

آسمانی مقدم از اقدام ملی تامین مسکن برای شهرها خبر داد و اعلام نمود که با توجه به تحویل زمین از اداره راه و شهرسازی به زودی کار واگذاری زمین به واجدین شرایط در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در پایان فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در شهرستان بر ضرورت تکمیل پروژه مسکن محرومین و بازسازی مسکن سیل زده ها تاکید نمود.

وی عنوان داشت: تمام توان و سعی شهرستان را معطوف این موضوع خواهیم کرد که با همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این پروژه‌ها به سرانجام برسند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس از استاندار محترم و سخت کوش جناب آقای مهندس معتمدیان برای اجرای پروژه‌های مسکن محرومین در سطح استان و شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

این دیدار که در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس برگزار شد،خیلی معاون هماهنگی امور عمرانی معاونت استانداری وفرمانداری ویژه، یوسفی پورمدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و همچنین دائمی معاون مسکن شهری و پاسبان معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی نیز حضور داشتند.

#مردم_این_بیماری_را_جدی_بگیرند.

#درخانه‌بمانیم

#کرونا_را_شکست_می_دهیم

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن