به نام بزرگترین مربی بشریت ، خالق هستی بخش سلام و

به نام بزرگترین مربی بشریت ، خالق هستی بخش

سلام و درود برخاسته از عمق وجود بر آینه ی تمام نمایِ خلّاق متعال ، حضرت اخلاق و مهرورزی و انسانیت ، تندیس نظم و تلاش و تفکر ، اسطوره ی بی بدیل ایمان و معرفت ، پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و انوار مطهر و مقدس ائمه اطهار علیهم السلام .

از آن دمی که «نَفَختُ فیهِ مِن روحی» در گِل وجود آدمی تجلی یافت ، از پرتو ربوبیت ذات اقدس الهی ، پاک ترین آفریدگان عالم هستی و برگزیدگان آستان حق ، «مربی» نام گرفتند تا رسالت سنگین و سرنوشت ساز هدایت به سمت سعادت و گذر از کوره راههای فنا و ضلالت به سوی بقا و ابدیت را به رخ مَلَک و حیوان و جماد کشند که هان…!!! «اُسجُدوا» بر خلیفه ی الهی در زمین سزاست او را که از فیض تربیت و تأدیب :

رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند…

و چه زیبا و شکوهمند است مدال زرین و پرافتخار «معلم» برای آنان که پای در راه انبیاء و اوصیاء الهی نهاده اند برای تربیت نفس و بشریت .

طراوت و شادابی بوستان سرسبز تربیت و تعلیم مرهون فداکاری و مجاهدت باغبان های مهربان ، فکور ، صبور و دلسوزی است که اخلاص ، اخلاق ، ایمان و مهرورزی را چراغ راه خویش ساخته اند برای تربیت نسلی دانشمند ، مؤمن ، متعهد و تلاشگر .

سالروز شهادت فقیه عالی مقام ، فیلسوف بزرگ ، دانشمند متعهد ، متفکر شهید ، حضرت آیه الله مرتضی مطهری ، زیباترین بهانه برای گرامیداشت یاد و خاطره و مجاهدتهای بی دریغ و وقفه و اثر گذار آن مجاهد بزرگ ، و تکریم مقام شامخ معلمان عزیز و فداکار این مرز و بوم است .

اینجانب ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ، شهدای عظیم الشأن فرهنگی و معلمان عزیز و فداکار متوفی ، روز و هفته ی گرامی داشت مقام معلم را خدمت تمامی فرهنگیان محترم شهر عشق آباد و منطقه دستگردان تبریک و تهنیت عرض نموده ، امیدوارم همه ی بزرگواران در تربیت و هدایت دانش آموزان عزیز و با استعداد این دیار به سوی فراگیری تخصصِ آمیخته با تعهد ، جهت خدمت به آحاد بشریت به ویژه مردم عزیز میهن اسلامی و بالأخص منطقه ی محروم دستگردان موفق و سربلند باشید .

با احترام
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۲ مالک اشتر دستگردان
سرگرد پاسدار جواد خدابخشی

عشق ابادخبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن