پیامی به تمام همشهریان عزیز کرونا را یادمان هست

پیامی به تمام همشهریان عزیز
کرونا را یادمان هست بیماری های دیگر را یادمان نرود…

✅ مردم عزیز! چهل سال دستاورد واکسیناسیون و مبارزه با بیماری ها باعث شد امروز تنها ما با اپیدمی کرونا مبارزه کنیم و شاهد اپیدمی فلج اطفال، سرخک و آبله و … نباشیم. بیماری هایی که به لطف مردم ایران در استقبال از واکسن رایگان باعث شد حذف و یا کنترل شود.

✅ حال که کرونا به ظاهر در مرحله مدیریت است آنچه باز برای ما نگرانی ایجاد کرده بازگشت بیماری های واگیردار است. آری درست شنیدید بیماری هایی که با واکسن کنترل شده است ولی اگر پوشش این واکسن در کشور افت کند یقینا با اپیدمی کم و بیش شبیه کرونا مواجه شویم.

✅ همشهریان عزیز بدانند مراکز بهداشت سراسر شهرستان در شرایط بهداشتی مناسبی هستند و یک روز هم نباید واکسیناسیون و مراقبت های نوزادان و کودکانتان را به بهانه کرونا به تاخیر بیندازید.

✅ همکاران حوزه بهداشت ما سخت در تلاشند تا کرونا را شکست دهند ولی بیم داریم غفلت از دیگر بیماری ها بویژه بیماری های واگیردار دیگر باعث اتفاقات بدتری در کشور بشود. پس به تمام نزدیکانتان اطلاع دهید به هیچ بهانه ای نباید مراقبت های بهداشتی فرزندان و خود را به تاخیر بیندازند.

⚠️ در اسرع وقت در صورت نوبت واکسن فرزندتان یا مراقبت هایی که نیروهای بهداشتی بدان تاکید دارند حتما به مراکز بهداشت مراجعه کنید تا ابعاد دیگر سلامتی تهدید نشود. همکاران بهداشتی ما منتظر ارائه خدمات به شماهستند.

این پیام باید در تمام گروههای خانوادگی منتشر شود.

✍️روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن