‍ ‍ روزجهانی صلیب سرخ وهفته هلال

‍ ‍ روزجهانی صلیب سرخ وهفته هلال
احمرمبارکباد

مردان روزهای سخت

درعالم هستی ،انسان ها همیشه در امنیت، آسایش و آرامش نیستند و گاه حوادث طبیعی و غیرطبیعی، این آرامش را به هم می زند. در این زمان، ندای یاری طلبیِ حادثه دیدگان به گوش می رسد و انسان هایی آموزش دیده، صبور و نیکوکار، فقط برای رضای حضرت حق به کمک آنها می شتابند و دردهایشان را تسکین می بخشند. آری، سخن از تجسّم و نماد امداد و کمک، یعنی «جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» است؛ نهادی که بدون چشم داشت مادّی، به یاری محرومان می شتابد و از ایشان دلجویی می کند.

به منظور تقدیر از زحمات خستگی ناپذیر این عزیزانِ فداکار، هفته ای درسال بعنوان هفته هلال احمر در نظر گرفته شده است. ما نیز به سهم خود، از زحمات شبانه روزی این نیروهای داوطلب خیراندیش وجهادگرسپاسگزاری نموده و به همه این مردان روزهای سخت،که حضورو ورودشان دربسیاری ازصحنه های پرخطراجتماع تداعی کننده مجاهدات رزمندگان عرصه های دفاع مقدس است وبیانگرحاکمیت روح جهادی وانقلابی وتجلی روحیه نوع دوستی،بشردوستی وعشق به خوبیهاست،خسته نباشیدمی گوئیم.

هفته هلال احمر بر تمامی پیشکسوتان، کارکنان،داوطلبان، امدادگران و اعضای جهادگر، داوطلب و خیر اندیش جمعیت هلال احمر مبارک و خجسته باد.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن