‍ ✅پیام ریاست بهزیستی شهرستان طبس به مناسبت هفته ی

‍ ✅پیام ریاست بهزیستی شهرستان طبس به مناسبت هفته ی بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان طبس محمد حسینی رئیس بهزیستی شهرستان با صدور پیامی چهل و یکمین سال تأسیس بهزیستی کشور و هفته ی بهزیستی با شعار «بهزیستی در گام دوم؛ هوشمندسازی، محله محوری، سلامت اجتماعی در خانواده» را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

در چهل و یکمین سال تاسیس سازمان بهزیستی در راستای تحقق شعار “بهزیستی در گام دوم، هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده ” خدمات خالصانه و فداکارانه پرسنل بهزیستی تداعی خاطرات خدمت رسانی به محروم ترین اقشار جامعه است که از مقدس ترین نهادهای نظام اسلامی به شمار می آید. از ۲۲ لغایت ۲۸ تیر ماه مصادف با هفته بهزیستی نشانگر تحقق عدالت اجتماعی با تکیه بر حفظ ارزش‏ها و کرامت والای انسانی وهمیاری مردم نیکوکار و سایر اقشار دلسوز است.
خدمت به بهترین خلق خدا توفیقی الهی است که تنها نصیب عدّه ای می شود که لایق لطف خدایند و سازمان بهزیستی، بعنوان تخصصی ترین سازمان در امر رفاه اجتماعی در ایران با برخورداری از نیروهای علمی و تخصصی در راستای کمک به انسانهای نیازمند، یاری گر بوده و مشکلات اجتماعی را ریشه یابی و درمان می کند.
اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بهزیستی به کارکنان و خانواده محترمشان، پرسنل خدوم مراکز غیردولتی تحت نظارت و جامعه هدف بهزیستی، سرافرازی ، موفقیت و سلامت یکایک آنان را تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

محمد حسینی
۲۲تیرماه۱۴۰۰
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن