✅ جلسه برنامه ریزی برای برگزاری #جشن #گلریزان آزادی زندانیان

✅ جلسه برنامه ریزی برای برگزاری #جشن #گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در بخش دستگردان برگزار شد.

✍️ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی #جشن #گلریزان با حضور حجه الاسلام و المسلمین تهرانی پور امام جمعه شهر عشق آباد،محمدزاده سرپرست بخشداری دستگردان،ریاست شورای اسلامی بخش و تعدادی از مسئولین در مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.
امام جمعه شهر عشق آباد اظهار داشت:حس نوع دوستی ایرانیان همیشه زبانزد بوده و کمک به هم نوع جایگاه والایی نزد مردم شریف ایران اسلامی دارد.
تهرانی پور افزود :کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یکی از مصداق های بارز کمک به همنوع است که باعث بازگشت انها به آغوش گرم خانواده می شود.
محمدزاده نیز به عواقب زندانی بودن سرپرستان خانوادهایی که مرتکب جرائم غیر عمد شده اند اشاره کرد و ابراز داشت:در اینگونه موارد علاوه بر شخص زندانی،خانواده های آنها بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی مختلف قرار دارند و با مشکلات فراوانی روبرو می شوند که باعث ایجاد ناهنجاری های اجتماعی می شوند.
وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شوراهای اسلامی درسال گذشته که همکاری خوبی را در زمینه جلب مشارکت خیران داشته اند گفت :خیران محترم بخش در سنوات گذشته کمک های خوبی در جشن گلریزان داشته اند و انتظار داریم امسال نیز استقبال خوبی از سوی خیرین صورت گیرد.

روابط عمومی بخشداری دستگردان

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن