✍️ صبح امروز شمسایی بخشدار دستگردان به همراه عباسپور رئیس

✍️ صبح امروز شمسایی بخشدار دستگردان به همراه عباسپور رئیس شورای اسلامی بخش دستگردان از مهد کودک شکوفه های قرآنی غدیر بازدید کرد .
در این دیدار عباسیان مدیر مهد کودک ضمن بیان برنامه های متنوع مجموعه تربیتی زیر نظر خود از تلاش و همت مربیان دلسوز و باتجربه این مجموعه قرآنی تشکر و قدردانی کرده خواستار پیگیری مسولان منطقه جهت بکارگیری مربیان باتجربه فعال در مجموعه های تربیتی منطقه در آموزش و پرورش یا تبدیل وضعیت شغلی آنها شد .

✍️ بخشدار دستگردان در این دیدار ضمن قدردانی از همه‌ی فعالان حوزه تعلیم و تربیت ، سرمایه گذاری در مهدهای کودک را بسیار مهم و زیربنای سازندگی آینده کشور دانست و در خصوص مطالبات مربیان عزیز منطقه قول پیگیری داد .

در پی احراز جایگاه برتر استانی در حل اختلافات منتهی به سازش توسط اعضای شورای حل اختلاف دستگردان ، بخشدار دستگردان به اتفاق رئیس شورای اسلامی بخش با رئیس و اعضای این شورا دیدار کرد .
در این دیدار شمسایی رئیس شورای حل اختلاف دستگردان حضور مسولان را مایه دلگرمی دانست و از همراهی و تلاش آقایان قاسمی فرد و صولتی اعضای شورا قدردانی نمود .
وی علت اکثر اختلافات بویژه در خانواده ها را مسائل پیش پا افتاده دانست و وجود مشاور در منطقه را بسیار ضروری و موجب راهنمایی افراد بخصوص زوج های جوان ، و پیشگیری از بسیاری از مشکلات برشمرد .
وی همچنین از همه‌ی ریش سفیدان ، افراد موثر و با نفوذ و بویژه روحانیون با تجربه و توانمند درخواست کرد در اختلافات و تنش های بین افراد ورود کرده و از تشکیل پرونده در شورای حل اختلاف جلوگیری کنند .
بخشدار دستگردان اهمیت اصلاح ذات البین در دین مبین اسلام را بسیار مهم برشمرد و بر شناسایی علل اختلاف و تدوین برنامه برای مشارکت همه‌ی افراد و نهادها جهت پیشگیری از بروز آن بویژه در آموزش و پرورش تأکید کرد .

روابط عمومی بخشداری دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن