یه درامدزای عالی کاملا واقعی و قانونی بدون زحمت لطفا با تمام دقت

یه درامدزای عالی
کاملا واقعی و قانونی
بدون زحمت

لطفا با تمام دقت بخونید

یه شارژ ۵۰۰۰ تومانی پای من و شما ۵۴۵۰ تومان میوفته  این ۹درصد که ۵۴۰ تومانه واریز سازمان مالیات و سود برای *عاملین فروش* میشه …
اینکه متوجه سود بشی آپ رو مثال میزنم که به ازای حاشیه سودش جایزه های بزرگی میده و در رسانه های ملی میلیاردی تبلیغ جوایزش رو میکنه.
خوب من و تو چطور میتونیم از شارژ به درآمد برسیم ؟! یه برنامه به اسم ۷۰۳۰ هست که بچه های دانشگاه شریف ساختنش و درکنار شارژ کردن گوشیتون پرداخت قبوض آب برق گاز و …. میتونید درآمدم داشته باشید!! به این نحوه که خودتون گوشیتونو شارژ ۵۰۰۰تومانی میکنید یا قبض پرداخت میکنید تا ۷۰ درصد از سود خودش رو با شما تقسیم میکنه و به خودتون برمیگرده .
آمار تراکنش ماهیانه برای خرید شارژ در  ایران ۱۵۰میلیارد تومان میباشد در واقع بچه های دانشگاه شریف تصمیم گرفتن به جای پرداخت میلیاردی به رسانه ملی جهت تبلیغ برنامه ۷۰۳۰ این پول رو به مردم بدن تا اونها براشون تبلیغ کنند و پورسانت مادام العمر دریافت‌ کنند.
.
با هر خرید دوستانتان با توجه به سطح آنها شما درآمد کسب خواهید کرد.(سطح یک افرادی هستند که مستقیما شما معرفی کردید و سطح دو اوناییند که مستقیما از طریق سطح یک دعوت شده اند و …)
تا حالا فکر کردی چطور میشه از شارژ پول درآورد ؟! این راهشه ——————————-—
باتوجه به صحبت هایی که شد لپ کلام اینه که شما ، کافیه به ده نفر از اطرافیانتون این برنامه و (کد معرف خودتونو ) معرفی کنی
هرکدوم از اونا این کارو انجام بدن و تا سطح هفت این اتفاق بیوفته
هرکدوم یه شارژ پنج تومنی در ماه تهیه کنن شما میتونید به درآمد ۱۳,۴۷۷,۵۷۰ تومان برسید.
 تازه جالبه بدونین این رقم واسه یک بار خرید شارژ ۵۰۰۰ تومانیه . که این خرید برای افراد متفاوته و چندین بار ممکنه در ماه خرید کنه به اینم فکر کن. که اگه خرید شارژ بیشتر بشه این ۱۳ میلیون هم  بیشتر میشه. ✅ از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید برنامه را نصب کنید وشروع به درآمدزائی کنید
.
خودت هم کاراتوبااین اپ انجام بده. وسودتراکنش بیشتری نسبت به اعضابگیر

۰️⃣۳️⃣۰️⃣۷️⃣ سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری از جمله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و… شریک می کند.

✅ از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.
https://7030.ir/r/ahmad55
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن