اهدای ۴۰ اصله درخت پسته برای شجره طیبه توسط باغدار

اهدای ۴۰ اصله درخت پسته برای شجره طیبه توسط باغدار عشق آبادی

✅حجه الاسلام والمسلمین بنی خزاعی رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان عشق آباد گفت: خیر و باغدار نیکوکار عشق آبادی با اهدای ۴۰ اصله درخت پسته برای شجره طیبه پسته های این درختان را به نیازمندان اهدا خواهد کرد.

❇️ حجه الاسلام والمسلمین بنی خزاعی ریاست کمیته امداد امام خمینی ره به همراه رجب زاده نائب رئیس شورای اسلامی بخش ضمن بازدید از باغ باغدار خیر و نیکوکار عشق آبادی (آقای عباس کرابیه) و تقدیر از تلاش ها و بخشش این خیر در اهدا محصول این درختان به نیازمندان، باغداران این شهرستان را به مشاکت در طرح شجره طیبه دعوت کرد.

◀️ وی گفت: آقای کرابیه ، خیر عشق آبادی گرچه امسال بر اثر سرما زدگی و گرمای بیش از حد تابستان در آمد خوبی نداشته اما ماحصل ۴۰ اصله درخت پسته خود در قالب طرح شجره طیبه به کمیته امداد تحویل داده تا جهت توزیع بین نیازمندان اهدا کرده است.

 ◀️ریاست کمیته امداد افزود ؛ در ﻃﺮح ﺷﺠﺮه ﻃﯿﺒﻪ ﺑﺎﻏﺪاران یک یا چند درخت را در قالب زکات مستحبی پلاک گذاری نموده و ﺛﻤﺮه درﺧﺘﺎن را ﺑﺎ ﻧﯿﺖ ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﻧﯿﺎزﻣﻨﺪان در اﺧﺘﯿﺎر افراد نیازمند ﻗﺮار ﻣﯽ دهند.

❇️آقای کرابیه نیز در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفت تا زمانی که زنده هستم محصول این ۴۰درخت را به عنوان زکات باغ خود وقف کمیته امداد عشق آباد کردم تا مسول کمیته در هر راهی که خود تشخیص داد هزینه نماید
خبر پخش شده از صدا و سیمای خراسان جنوبی

عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن