‍ اینترنتی که به سرانجام نمیرسد خسته از قول های پوچ با

‍ اینترنتی که به سرانجام نمیرسد
خسته از قول های پوچ

با سلام
جناب مهندس #رحیمی معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، ما مردم منطقه ده محمد خسته از #بدقولی های مسئولین شهرستان هستیم مسئولینی که بیش از ۳ سال است نوید #اینترنت‌پرسرعت را به ما داده اند اما مسئولین آمدند وعده دادند و رفتند! اینترنت پرسرعت اکثر روستاهای شهرستان وصل شد ولی هیچگاه اینترنت پرسرعت به ده محمد نرسید، ،حالا با گذشت ۳ سال #دکل آن نصب شده ولی بازهم ۵ ماه از نصب دکل گذشته و متاسفانه راه اندازی نمیشود ، و مدیرکل محترم به دفعات متعدد قول هایی داده اند و در آخرین قول، قول #نوروز را دادند .
از شما مسئول دلسوز خواهشمندیم فکری به حال ما #دانش آموزان و #دانشجویان کنید ، در این شرایط که مدارس و دانشگاه ها تعطیل شده‌اند ما داریم از درس هایمان فقط برای نبود اینترنت همراه پرسرعت عقب میمانیم و حذف میشویم. امیدواریم با تدابیر شما مسئول محترم مشکل اینترنت پرسرعت منطقه ده محمد حل شود تا دانش آموزان و دانشجویان محترم بیش از این از کلاس های مجازی عقب نمانند و به راحتی بتوانند با معلمان و استادان خود در ارتباط باشند.

حال اکثر روستاهای شهرستان طبس به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند ولی منطقه #ده_محمد که از لحاظ جغرافیایی در منطقه استراتژیک و در مسیر جاده اصلی و #طریق‌الرضا علیه السلام قرار دارد هنوز از اینترنت معمولی برخوردار است که باعث کلافگی مردم روستا و مسافران گشته است.

پیشاپیش از حسن توجه و همکاری شما تقدیر و تشکر مینماییم.

✍جوانان ، دانش آموزان و دانشجویان منطقه ده محمد

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن