شهید محمدحسین عباسیان در مردادماه سال۱۳۴۵در معدن‌میناک چشم به جهان گشود.

شهید محمدحسین عباسیان

در مردادماه سال۱۳۴۵در معدن‌میناک چشم به جهان گشود.
محیط‌مذهبی‌خانواده ،
علاقه عمیق مادرش به #جلسات‌مذهبی‌و #روضه‌ی‌اباعبدالله(ع)
و امیرالمؤمنین(ع)، همراه محمدحسین زمینه ای شدتا از همان دوران طفولیت با #اسلام و #قرآن و #ائمه‌اطهار(ع) آشناگردد.

تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در عشق آباد سپری کرد اواسط دوره راهنمایی او همزمان شد با اوج مبارزات اسلامی و انقلابی مردم مسلمان ایران، لذا فرصتی پیش آمد تا با شرکت در راهپیمایی ها و مراسم های انقلابی بخش دستگردان ، به خوبی با امام امت(ره) و اهداف و آرمانهای آن رهبر عالیقدر جهان اسلام آشنا شده و خود را برای تحقق اهداف آن امام عزیز آماده نماید .
پس از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای #تبعیت‌ازفرمان‌امام راحل بهترین مکان را جهت انجام وظیفه ی انقلابی خود #بسیج دانست و با عضویت در پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی عشق آباد فعالیت های خود را گسترش داد.

محمد حسین در طول دوره ی چهار ساله ی دبیرستان تا اخذ دیپلم از دبیرستان شهید باهنر ، همواره عضو فعـال تشکل های اسلامی مدرسه بود و ضمن حضور مرتب خود در #مسجد و #اقامه‌ی‌نماز ، #دعای‌کمیل و #توسل ، دیگران را نیز به این امر تشویق می نمود.

علاقه ی عجیب و وافری به #امام‌ و #روحانیت‌متعهدوپیروخط‌امام (ره) داشت. 

هیئت جوانان بیت الشهدا عشق آباد

محمدحسین برای اولین بار در تاریخ۶۱/۱/۳۱  به جبهه های جنوب رفت وبا شرکت در #عملیات‌بیت‌المقدس که با رمز مبارک #یاعلی‌ابن‌ابیطالب(ع) با هدف آزادسازی خرمشهر در غرب کارون و شمال خرمشهر آغاز گردید بر دشمن بعثی تاخت و بعد از عملیات به علت مجروحیت به خانه برگشت .

وی دوباره در تاریخ ۶۱/۷/۷ داوطلبانه عازم #جبهه‌سومار شد.بعداز بازگشت از جبهه دوباره در سال ۱۳۶۳ عازم مهران و این بار نیز در #عملیات‌والفجر۳ شرکت نمود و مجروح شد او چندین بار تا شهادتش داوطلبانه به مصاف جنایتکاران صدامی رفت .

بعد از اخذ دیپلم به عنوان پاسدار وظیفه وارد تشکیلات سپاه و مدتی بعد از آموزش فرماندهی دسته پادگان آموزشی ثامن الائمه، به #لشکر۵نصر معرفی شد. 

بعدمدتی به عضویت گردان فلق لشکر ۲۱ امام رضا (ع) درآمد و سرانجام پس از چند ماه حضور در جبهه در #عملیات‌والفجر۸ به عنوان #فرمانده‌ی‌دسته شرکت و در صبح ۶۴/۱۱/۲۳ شربت شهادت نوشید.
پیکر پاکش چند روز بعداز شهادت در مراسم باشکوهی در شهر فعلی عشق آباد در گلزار شهدا به خاک سپرده شد .
روحش شاد و یادش گرامی باد…
#پنج‌شنبه‌یادشهدا
#یادشان_باصلـوات
#شهیـدمحمدحسین‌عباسیان
#بیت‌الشهدا

هیئت جوانان بیت الشهدا عشق آباد
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن