کسب رتبه برترمخابرات خراسان جنوبی و درصد تحقق دایری FTTH

کسب رتبه برترمخابرات خراسان جنوبی و درصد تحقق دایری FTTH درسطح کشور
مخابرات منطقه خراسان جنوبی جزو استانهای پیشرو در خصوص گسترش و توسعه سرویس FTTH بوده و موفق به کسب رتبه برتر در تحقق درصد برنامه فروش و همچنین تحقق درصد برنامه دایری خالص FTTH، در سطح کشور شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، سرپرست مخابرات منطقه ضمن اعلام خبر فوق، اظهار داشت: طی گزارش به عمل آمده از سوی معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران از ابتدای سال تا کنون، مخابرات منطقه در تحقق اهداف شرکت مخابرات ایران پیشرو می باشد.
آذری نصرآباد افزود: با تلاش همکاران این مجموعه، ظرفیت سازی سرویس FTTH به بیش از ۵ هزار شماره رسیده است و در حال حاضر دو هزار و۷ مشترک از این سرویس استفاده می کنند که این مهم بیانگر استقبال، شناخت، و آگاهی از مزایای سرویس FTTH ، توسط شهروندان استان می باشد.
آذری مزایای سرویسFTTH را یادآورشد و گفت: فیبر نوری با توجه به ماهیت ساختاری خود نویز نداشته و سرویس های ارائه شده در بستر فیبر نوری تحت تاثیر شرایط جوی و محیطی قرار نمیگیرد و از کیفیت پایداری برخوردار می باشد ، همچنین سرعت اینترنت این بخش ۲۰۰ مگابیت برثانیه است و در قالب توسعه فیبر تا منزل اجرا شده است.
گفتنی است: در حال حاضر این سرویس ها در شهرهای بیرجند، قاین و فردوس ارائه می شود،مخابرات منطقه اعلام آماد گی می نماید تا در مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری پروژه FTTH را عملیاتی نموده تا مشابه فاز ۲ مسکن ارتش کلیه واحد های مجتمع ارتباطات تلفن ثابت و اینترنت خود را از بستر فیبر نوری دریافت کنند.
آذری نصرآباد ضمن تقدیر از تلاش همکاران مخابرات منطقه بیان داشت: رشد و ارتقاء مخابرات جز با تلاش و کوشش همکاران مخابراتی در حوزه ها محقق نخواهد شد .
وی افزود: با توجه به رشد شاخص های مختلف، امید است با تلاش همکاران، در سایرحوزه ها نیز شاهد موفق های بیشتری باشیم.
گفتنی است: بهبود کیفیت خدمات و همچنین رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده نیز از مهمترین شاخصه های رسیدن به اهداف تعیین شده از سمت شرکت مخابرات ایران می باشد.

روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن