نهایی شدن پیش ثبت نام ۴۷۸ متقاضی برای داوطلبی در

نهایی شدن پیش ثبت نام ۴۷۸ متقاضی برای داوطلبی در انتخابات مجلس

۱۴۱ نفر در حوزه انتخاباتی طبس فردوس بشرویه و سرایان ثبت نام کردند

مدیرکل دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: دیروز در آخرین روز نام نویسی ۱۴۶ نفر پیشنهایی شدن پیش ثبت نام ۴۷۸ متقاضی برای داوطلبی در انتخابات مجلس ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۳۰ نفر آقا و ۱۶ نفر خانم هستند که بیشترین تعداد ثبت نام شدگان از آغاز نام نویسی بودند.

سلیمی افزود: با نام نویسی این افراد، تعداد متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس در خراسان جنوبی به ۴۷۸ نفر رسید که البته این آمار هنوز نهایی نیست و امکان تغییر آن وجود دارد.

وی ۴۲۶ نفررا آقا و ۵۲ نفر را خانم اعلام کرد و گفت: ۷۹ نفر دارای مدرک دکترا، ۳۳۰ نفر کارشناسی ارشد، ۴۵ نفر کارشناسی، ۲۲ نفر حوزوی و ۲ نفر کاردانی است.

دبیر ستاد انتخابات استان گفت: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۱۹۴ نفر، فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۱۴۱ نفر، حوزه قائنات و زیرکوه ۹۲ نفر و نهبندان و سربیشه ۵۱ نفر پیش ثبت نام کردند.

سلیمی درخصوص رده سنی متقاضیان هم گفت: در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال ۹۰ متقاضی، ۳۵ تا ۴۰ سال ۱۰۱ متقاضی، ۴۰ تا ۴۵ سال ۸۵ متقاضی، ۴۵ تا ۵۰ سال ۶۳ نفر، ۵۰ تا ۵۵ سال ۵۹ متقاضی، ۵۵ تا ۶۰ سال ۴۵ متقاضی، ۶۰ تا ۶۵ سال ۲۲ متقاضی، ۶۵ تا ۷۰ سال ۱۲ متقاضی و ۷۰ تا ۷۵ سال یک نفر پیش ثبت نام کردند
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن