پیام مدیرآموزش وپرورش منطقه دستگردان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع

پیام مدیرآموزش وپرورش منطقه دستگردان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه دستگردان ، ابراهیم قلی پور مدیر آموزش وپرورش دستگردان به مناسبت گرامیداشت  هفته دفاع مقدس پیامی صادر نمود، متن پیام بدین شرح می باشد.
  مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (آیه ۲۳ سوره احزاب)
گرامی می داریم یاد و خاطره دلیر مردان و شیر زنانی که با تأسی به  مولا و مقتدایشان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش در راه دفاع از ارزشها با نثار جان خود مردانه ایستادند و دست چپاولگران را از سرزمین پاک و مقدس ایران عزیز کوتاه نمودند. آنان که تا پای جان سرود عشق و دلدادگی را در پرتو منویات امامشان خواندند و چه زیبا شربت شهادت نوشیدند.  
امام خمینی (ره) مقابله با جنگ تحمیلی عراق را دفاع مقدس نامیدند و به دفاع در برابر دشمن بعثی قداست بخشیدند ، قداست بخشی به دفاع از کیان وطن موجب شد تا مرد و زن و پیر و جوان همراه با تمامی سازمان های نظامی و غیر نظامی با نگاهی متفاوت به جنگ به دنبال نقش آفرینی و دفاع همه جانبه باشند.
بی شک کارنامه ۸ ساله دفاع مقدس یکی از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در طول تاریخ می باشد اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیز ایران اسلامی علی الخصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی واقعی راه آن عزیزان را برای مردم شهیدپرور منطقه دستگردان مسئلت دارم.

ابراهیم قلی پور
مدیر آموزش وپرورش منطقه دستگردان

═════❁❁═════
پایگاه خبری اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان در پیام رسان شاد
@dastgardan2293
https://shad.ir/dastgardan2293

لینک کانال در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/joinchat/3526361556C696170bf38
ارسال شده توسط:حسن علی پور
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن