وارده به عشق آباد خبر هفته دولت بر دولت مردان

وارده به عشق آباد خبر

هفته دولت بر دولت مردان سخت کوش و پیگیر مبارک
مدتی است هفته دولت شروع شده و اخبار ‌کلید خوردن ویاافتتاح پروژها به گوش میرسد اما دراین بین بعضی از روستاها مظلوم واقع شده و هیچ گوشه چشمی به آن نمیشود جناب بخشدار پرتلاش و جهادی ضمن عرض ادب و تبریک این هفته به شما و سایر دولتمردان غیور، توجه شما را به مشکلات این روستا جلب مینمایم:
۱_ از زمان تصدی بخشداری جناب شیردل ازطرف اهالی روستا تقاضانمودیم از کامیون داران بخواهند درمسیر جاده روستا نخاله تخلیه نکرده وازحریم روستا خاک برداری نکنند اما تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده.
۲_ از زمان بخشداری برادر عزیزمان جناب محمدیان پیگیر افزایش حق آبه چاه موتور روستا بودیم چراکه بایک ترفند اداری برداشت (پروانه بهره برداری قدیم).۲۵ لیتر در ثانیه ما به یک لیتر در ثانیه کاهش یافته و این درحالی است که برای یکمرغداری ۳لیتر درثانیه صادرمیشود،متاسفانه از زمان ریاست جهاد کشاورزی فعلی هیچگونه توجهی به این روستانشده.
۳_ درمورد احیای قنات روستا جناب بخشدار باتوجه به اینکه از وسط دوتا مزرعه فعال عبور میکند و طول قنات هم بسیار کوتاه است قابل احیا بوده و موجب مهاجرت معکوس میشود خواهشها در دستور کار قرار دهید.
۴_راه روستا دردو سال گذشته طبق اذعان جناب رجب زاده که نقل قول از ریاست اداره راه وشهرسازی داشتند قرار برزیرسازی بوده ولی تا الان حتی نقشه آن تهیه نشده لطفا پیگیری نمایید.
۵_کشاورزان محله حاجی آباد و عشق آباد حریم قنات روستا را رعایت نکرده و به قول محلی ها کینه چاه رو پهن کرده و روی آن کشاورزی میکنند.
۶_ زمانی جاده منتهی به روستا جاده سبزواربوده و بسیار عریض بود که حداقل سه خودرو از کنار هم رد میشدند ولی به مرور زمان ازدو طرف کشاورزان عزیزمقداری از جاده را گرفتند که درحال حاضر دو خودرو اگر بخواهند از کنار هم رد شوند باید یکی متوقف شود تادومی رد شود خواهش میکنیم جناب بخشدار برای تک تک بندها وقت گذاشته ودستور لازم را صادر نمایید محمدمهدی قاسم زاده به نمایندگی ازطرف اهالی روستا
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن