‍ ✅ شمسایی بخشدار دستگردان به همراه عباسپور رئیس شورای

‍ ✅ شمسایی بخشدار دستگردان به همراه عباسپور رئیس شورای اسلامی بخش دستگردان و قلی‌پور رئیس اداره آموزش و پرورش دستگردان با خانواده حسن‌پور دیدار کرد .
آقای احمد حسن پور و همسرشان خانم رجب‌زاده زوج فرهنگی بازنشسته و دارای ۴ فرزند پسر به نام های :

رضا و علی حسن پور دانشجوی  پزشکی دانشگاه بیرجند و زاهدان

امیر و مرتضی حسن پور دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه بیرجند
هستند .

حسن پور در این دیدار ضمن تشکر از حضور مسولان منطقه ، دوستی با فرزندان ، تلاش و پشتکار و جدیت در امر آموزش و اهتمام به مشاوره در زمینه تحصیل را از رموز موفقیت فرزندان خود دانست .

بخشدار دستگردان نیز ضمن ابراز خرسندی از موفقیت برادران حسن پور گفت : روزی در این کشور متخصصان در رشته های مختلف از جمله پزشکی اعزامی از خارج و کشورهایی مانند هند و بنگلادش بودند و شاید کسی تصور نمی کرد که فرزندان ایران عزیز اسلامی و بخش زرخیز دستگردان در حوزه های متنوع علمی و فن آوری در عرصه های ملی و بین المللی افتخار آفرین شوند و این نتیجه اراده مستحکم و نیت الهی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری برای نجات این کشور از ورطه فساد ، ذلت و عقب ماندگی است .

عباسپور رئیس شورای اسلامی بخش دستگردان با ارج نهادن به تلاش و کوشش و موفقیت فرزندان این خانواده ابراز داشت : اگر نخبگان ، فرهیختگان ، صاحب نظران و سرمایه داران عشق آبادی غیر مقیم بتوانند برای آبادانی و پیشرفت منطقه به سهم خود برنامه ریزی و مشارکت کنند قطعاً شرایط این منطقه مظلوم تغییر اساسی خواهد کرد و ما امیدواریم شما و امثال شما برای حضور و خدمت به مردم شریف و نجیب زادگاه خود پیشگام شوید .

قلی پور رئیس اداره آموزش و پرورش دستگردان در این دیدار صمیمانه ، قدرشناسی از نخبگان را امری بسیار مهم دانست و بر نقش و اهمیت مادر در موفقیت فرزندان تأکید کرد .
وی همچنین فرزندان این خطه را افرادی مستعد ، درستکار و خوشنام در مسولیت های مختلف و سطوح مختلف مدیریتی دانست و با بیان گوشه ای از مشکلات حوزه آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی ، همکاری و تلاش بتوانیم فرزندان عزیز این منطقه را برای خدمت خالصانه به مردم تربیت کنیم .
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن