وارده به عشق اباد خبر این شما و این هم مملکت

وارده به عشق اباد خبر
این شما و این هم مملکت …

انتخابات با همه‌ی فراز و نشیب و تلخی و شیرینی‌هایش به پایان رسید و نمایندگان جدید انتخاب شدند و منتظر ورود به مجلس یازدهم! ما نیز وارد صحنه شدیم با وجود آنکه نماینده ها‌ی نجیب و با وقارمان رد صلاحیت شدند؛ نامزدهایی ازخیل پاکان و خانواده‌های اصیل وریشه دار…

آنها با اصرار ماهاآمدند… با کوله باری از تجربه‌ی گرانسنگ! تاداشته‌هایشان را در طبق اخلاص بگذارند برای اعتلا و آبادانی شهر و دیارشان! آمده بودند با تجربه ها‌ی چندین ساله‌، تا در مجلسی که شاید بیش از هر زمان دیگر نیازمند حضورشان بود ایفای نقشی تاریخی داشته باشند ولی افسوس که آغوش بازی برای ورود به صحنه رقابت نیافتند.
در هرحال اسفند آمد و رقابت های انتخاباتی آغاز…
بسیاری از دوستان و یاران قدیمی ، از همان ابتداکه جای همفکرانشان رادر این عرصه خالی می دیدند همراهی‌ نکردند و اعلام کردند که ما تحت هیچ شرایطی رای نمی دهیم! بارها به آنها مراجعه کردیم تا بیایند و همچون ادوار گذشته تنور انتخابات را داغ نگهدارند ولی نه تنها نیامدند بلکه زبان طعنه و سرزنش بر ما گشودند که بنشینید سرجایتان با آن نمایندگان بی‌اختیار و این رئیس جمهور بی‌خیرتان! به ما گفتند که با چه زبانی به شما بگویند به حضورتان نیازی ندارند و نمی‌خواهند صحنه را گرم کنید؟ ما را کودن و زبان نفهم خطاب کردند ولی ما باز هم آمدیم زیرا معتقد بودیم اگر قرار است اصلاحی صورت بگیرد جای آن همین “صندوق” است و لاغیر! آمدیم مانند همان روزهایی که بر خلاف میل پدر و مادرهایمان در میدان جنگ حاضر شدیم برای دفع تجاوز حرامیان و دفاع از سرزمینمان!
حتی همان روز جمعه‌ی انتخابات نهایت تلاشمان را کردیم تا اگرشده یک رای بیشتر بگیریم حتی اگر آن رای برخلاف میلمان باشد.
علی ایحال مردم سرزمینم کم وبیش مثل دیگر نقاط کشور در فضای رقابتی و غیر رقابتی باز هم آمدند و درنهایت مجلس به دست جناح شمایان افتاد!

شما که جناح مقابلتان را نابلد، ترسو، بی‌بصیرت و فتنه‌گر می‌خوانید و معتقدید برای حل مشکلات راه حل دارید.با اکثریت قاطعی که دارید رئیس جمهور را هم اگر مصوباتتان را به درستی اجرا نکرد؛ استیضاح کنید و رهنمونمان شوید تا فردی انقلابی و مومن برگزینیم! حتی اگر ممکن است همین مجلسی که ۹۰ نماینده‌اش فساد اقتصادی و مشکلات دیگر دارند منحل کنید و زودتر کارتان را شروع کنید!

ما امید و آرزویی جز اعتلا و آبادانی ایران عزیز در سر نمی‌پروریم! ما دغدغه‌ای جز رهایی هموطنانمان از رنج و فلاکت و بدبختی نداریم! ما هدفی جز عظمت و سربلندی این مردم نجیب و دوست داشتنی جست و جو نمی‌کنیم! اگر می‌توانید این معضلات را حل کنید بسم الله … این شما و این مملکت! مثل آن پیرمرد طبسی نمی‌گویم: مملکتتان! چون این مُلک و سرزمین را از خود می‌دانیم لیکن برایمان فرقی ندارد کدام فرزندش آبادش کند اگر شما بتوانید؛ ما فتنه‌گرانِ بی‌بصیرت می‌نشینیم و تماشا می‌کنیم! قول می‌دهیم هیچ دخالتی نکنیم حتی اگر اشتباهی کردید دندان روی جگر بگذاریم ، نِق نزنیم تا با خاطری آسوده به خدمت مشغول شوید! هر جا هم سرباز خواستید باز هم می‌توانید روی حضور ما حساب کنید …

حسن باقری _ شهروند اصلاح طلب عشق آبادی.چهارم اسفندماه۹۸
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن