نماز جمعه این هفته عشق آباد به امامت حجت الاسلام

نماز جمعه این هفته عشق آباد به امامت حجت الاسلام و المسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد اقامه شد
✅حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور در ابتدای خطبه دوم و آثار طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت
یکی از آثار طوفان الاقصی این است که توطئه‌های اقتصادی دشمن را هم درهم ریخت و به تغییر و تعویق انداخت. توافق ابراهیم و کریدور آیمک درصدد بودند ایران را در جبهه اقتصادی به انزوا بکشانند و مزیت‌های نسبی سرزمین ایران عزیز را کم‌اثر کنند یا از او بگیرند.

◀️وی افزوداکنون و با این تجربه موفق، قوای سه گانه و همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برای ثبات اقتصادی، طوفان‌الاقصی و الوعدالصادق اقتصادی را ایجاد کنند. وعده صادق نشان منطق مقاومت و هجوم بر دشمن، نه تنها موجب کاهش تنش اقتصادی می‌شود بلکه به ثبات بازار کمک می‌کند و به‌خاطر امنیت و بازدارندگی ایجاد‌شده، سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری بیشتر تشویق می‌کند.

❇️خطیب جمعه عشق آباد در ادامه به رفع مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و گفت
دولت و بانک مرکزی و وزارت‌خانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است باید نقشه روشن و اقدامات نقطه‌زن بر علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه و تدارک ببینند و خانه‌های فساد اقتصادی را در اربیل و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و تلگرامی هدف قرار دهند و بدون مماشات فراز و فرودهای آزاردهنده بازار پول و سرمایه را کاهش دهند.
مظلومیت مردم غزه وجدان های خفته را بیدار کرد شما اعتراضات دانشجویان در دانشگاههای جهان بالاخص امریکا را ببینید

❇️حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور در ادامه به سرکوب شدید اعتراضات دانشجویی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در آمریکا اشاره کرد و گفت

گسترش سریع اعتراض‌ها به‌تمامی دانشگاه‌های آمریکا و برخی کشور‌های غربی با محتوای شعار‌های اعتراضی «نه به نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت در غزه»، «فلسطین آزاد»، «آتش‌بس فوری»، «نه به تسلیح، حمایت و همراهی با رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌گناه غزه» نشانگر بیداری وجدان بشری، حساسیت و آگاهی افکار عمومی جهان نسبت به ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی و جعلی بودن آن در جهان است.
جنبش دانشجویی در آمریکا و سایر کشور‌های غربی می‌تواند به‌عنوان یک اهرم فشار مؤثر برای جلوگیری از کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه عمل نماید.

◀️وی افزود جنبش دانشجویی در آمریکا و کشور‌های غربی موجی از امید نسبت به آینده حقوق بشر و روحیه عدالت‌جویی جوانان و دانشجویان را ایجاد کرده است. اعتراضات سرتاسری دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا، علی‌رغم میلیاردها دلار ثروت یهودیان در آمریکا و تسلط آنان بر دیوان‌سالاری، اقتصاد، فرهنگ و هنر آمریکا، نشان داد که حوادث غزه حتی وجدان‌های افرادی که در غرب پرورش‌یافته‌اند را بیدار کرد . سرکوب بی‌سابقه اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس و نهادهای امنیتی درواقع نشان از نگرانی دولت آمریکا از دستاوردهای این اعتراضات است که ظرفیت تبدیل‌شدن به یک قدرت اجتماعی را دارد. قدرت اجتماعی که می‌تواند دولت بایدن را برای پایان دادن به جنگ غزه تحت‌فشار بگذارد.
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن