مدیر حوزه علمیه خراسان آیت الله سید مصباح عاملی در

مدیر حوزه علمیه خراسان آیت الله سید مصباح عاملی در پیامی درگذشت روحانی مبارز، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید ابراهیم مهاجریان مقدم (ره) را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
با تأسف و تاثر فراوان خبر درگذشت روحانی وارسته، عالم ربانی و خطیب مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید ابراهیم مهاجریان مقدم (ره) را دریافت کردم. ایشان از جمله‌ی عالمان دینی برجسته و موفقی بودند که عمر با برکت خویش را یکسره در خدمت تربیت نفوس و تعالی بخشیدن به روح و دل و فکر و عمل آنان قرار دادند.

این خطیب مبارز در رکاب رهبر معظم انقلاب، مرحوم حضرت آیت الله واعظ طبسی(ره) و شهید هاشمی نژاد (ره) در جریان فعالیت های سیاسی، تبلیغی انقلاب نقش چشمگیر و بارزی داشت و موضع انقلابی و وفاداری به آرمان های نظام اسلامی به همراه مجاهدت در مسیر انقلاب فصل دیگری از زندگی این روحانی وارسته است.

این روحانی بزرگوار و پرکار و روشن‌بین از جمله‌ی مردان با همّت و جامعی بود که علوم اسلامی را از علمای عظیم الشانی از جمله مرحوم آیت الله العظمی میلانی (اعلی الله مقامه) فراگرفته و در طی عمر پربرکت خویش با تاسیس مدرسه حضرت حجت(عج) مشهد مقدس شاگردان فراوانی را تربیت کرد. همچنین حضور شجاعانه و اثرگذار این روحانی عالیقدر در جایگاه امامت جمعه طبس، نقشی اثرگذار در ترویج معارف اسلامی، قرآنی و انقلابی داشت. 

اینجانب فقدان تاثرانگیز این عالم ربانی را به بازماندگان، شاگردان و ارادتمندان ایشان و به حوزه علمیه و عموم مردم عزیز و روحانیون محترم شهرستان طبس تسلیت عرض میکنم و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سید مصباح عاملی
۹۶/۱۲/۴
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن