مهندس طلائی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در

مهندس طلائی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در همایش نخبگان:

از شرکت کنندگان خواست در اینگونه برنامه ها خود بیشتر ورود کنند.

بسیاری از نخبگان حاضر در جلسه سال قبل نیز در همایش حضور داشتند و ارتباط خود را حفظ کردند و در بسیاری از مسائل و موضوعات راهکار داده و پیگیری کردند که بسیار راهگشا بود.

ایده دکتر علیزاده در سال گذشته در خصوص درمان از راه دور را نیز دکتر گازرانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حال پیگیری است.

دنیای امروز دنیای قهرمان پروری نیست که تمام کارها را بردوش او بیاندازیم وهمه باید ورود پیدا کنند.

با یاد کردن از #مهندس_شکیبی و دست آوردهای وی از جمله راه آهن شرق، فرودگاه، کارخانه کک و … گفت: با آن حادثه تلخ و فوت وی بسیاری از از پروژه های وی متوقف ماند که نباید اینگونه باشد و باید صدها مهندس شکیبی و پیوندی داشته باشیم.

در حال حاضر در بخش گردشگری ورود پیدا کرده و راه را یافته است و هر فرماندار دیگری نیز بیاید باید دنباله رو بخش خصوصی باشد چرا که در این بخش در مسیر خود در حال حرکت است و متوقف نخواهد شد.

در هفت محور سند چشم انداز که به آن پرداخته شده است باید اتحاد و یکپارچگی خود در شهرستان را حفظ کنیم و موضوع اول اتحاد و یکپارچگی است.

در بخش های دیهوک، دستگردان و مرکزی باید توزیع عادلانه درآمد انجام شود.

برخی افراد در شهرستان دنبال اختلاف افکنی هستند که شناخته شده می باشند و هدف آنان نیز برای مردم مشخص است و مردم در تمامی بخش ها اتحاد خود را حفظ می کنند.

دولت و استان به صورت ویژه طبس را می بیند و این صدای واحد مردم به دولت نیز رسیده است.

در نیروگاه حرارتی زغالسنگ سوز طبس مشکل آب نداریم.
در بحث کارخانه کک نیز برخی مشکلات به وجود آمده بود که نظرات و دغدغه های مدیرعامل جدید شرکت در نظر گرفته شد و این مشکلات در حال رفع شدن است و امیدوارم در سال ۹۷ شاهد راه اندازی این کارخانه باشیم.

دوبانده شدن ورودی های شهرستان که سال قبل قول آنرا داده بودیم آغاز شده است.

از تلاش های امام جمعه فقید و امام جمعه های شهرهای طبس و دیهوک، استاندار و همه افرادی که کمک کردند تشکر کرد.

پیش بینی میکنم سال ۹۷ #سال_شکوفایی_اقتصادی_طبس باشد و همه اینها در سایه وفاق و همدلی است و می خواهم صبر و تحمل خود را افزایش دهیم و از فضای سیاسی صرف به سمت فضای اقتصادی حرکت کنیم.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن