✨ چهارمین سفر نماینده به تپه‌طاق حجت‌الاسلام #مجید_نصیرایی نماینده مردم

✨ چهارمین سفر نماینده به تپه‌طاق

حجت‌الاسلام #مجید_نصیرایی نماینده مردم انقلابی طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات دهستان یخاب به مسجد جوادالائمه و حسینیه ابوالفضلی روستای تپه‌طاق رفت و به همراه رئیس شورای اسلامی بخش دستگردان با جمعی از شوراهای اسلامی روستاهای دهستان یخاب و اهالی روستا دیدار کرد.

در سه سال گذشته ۶هزار متر از معابر روستا آسفالت و ۱۰هزار متر زیرسازی شده است که نماینده مردم برای تکمیل آسفالت قسمتهای آماده شده با مدیر کل بنیاد مسکن تماس گرفت تا برای ادامه‌ی معابر زیرسازی شده سهمیه لازم را در نظر بگیرند.

همینطور در خصوص مشکل روستاییان برای اخذ استعلام و طی کردن مسافت‌های طولانی، نماینده مردم با مهندس تنها مدیرکل بنیاد مسکن تماس گرفت که وی تصریح کرد: سازکاری اتخاذ خواهد شد تا با کمک دهیاران نیازی به مراجعه مردم به مرکز شهرستان نباشد.

مهندس دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در گفتگوی تلفنی با نماینده مردم از نهایی شدن مطالعات طرح آبرسانی دهستان کوه یخاب طی ماه آتی و قرار گرفتن درلیست پروژ‌ه‌های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام نصیرایی گفت: در دیدار اخیر با رئیس سازمان اورژانس کشور اهمیت و اولویت پایگاه امداد و نجات دهستان کوه یخاب را با توجه به جمعیت و دوری راه‌ها یادآور شدیم و برای تسریع در ساخت، تجهیز و تخصیص آمبولانس بحث و گفتگو شد.

✨ از ابتدایی دوره نمایندگی حجت‌الاسلام نصیرایی این چهارمین سفر به تپه‌طاق است.

✍ روابط عمومی و رسانه دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی – شهرستان طبس
۱۵ دی ۱۴۰۲
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن