به نام خداوند متعال دست اندر کاران حوزه حمل و نقل

به نام خداوند متعال
دست اندر کاران حوزه حمل و نقل جاده ای شهرستان، استان و کشوری با کمال تاسف همچنانکه مستحضر هستید هر از چند گاهی نزدیک در مسیر جاده طبس به دیهوک که به جاده مرگ نام گذاری شده شاهد حادثه دلخراشی هستیم وجان عزیزانی از این مرز و بوم فدای کم توجهی، بی برنامه گی وشاید هم تنگ نظری می شوند خوب واضح آشکار است که جاده مذکور ظرفیت این همه ترافیک را ندارد وفقط هر بار که اتفاقی می افتد مسئولین ذیربط به تکاپو می افتند تسریع دوبانده شدن مسیر را اعتبارات لازم را مطرح می کنند در آخر هم فقط داغ عزیزان از دست رفته بر دل خانواده ها می ماند وبس اندکی زحمت به خود نمی دهند بنشینند وراه چاره ای پیدا کنند.
همشهریان عزیز بیاد دارند سال‌های نه چندان دور که تردد مسافرت هم استانی های همجوار اکثرا باده ها اتوبوس از مسیر طبس به بشرویه تردد می کردند به ندرت چنین حوادث ناگواری اتفاق می افتاد.
فقط نمی دانم به چه دلیل این مسیر را از تردد اتوبوس‌ها انداختند. بیایید قدری به فکر جان هموطنان مان باشیم واگر واقعا مسیر مشکلی دارد ونیاز به استقرار پلیس در ده محمد هست این کار رابا کمترین هزینه انجام بدین وبخشی از ترافیک سنگین مسیر طبس به دیهوک را کاهش دهید وبیش ازاین خود را مدیون خانواده هایی که عزیزانشان را در این مسیر از دست می دهند نکنید.

به امید روزی که همه مسئولین شهرستان، استان وکشوری منافع ملی را بر منافع منطقه ای مقدم شمارند. ان شاالله.
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن