کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق کمتر از ۲ ساعت

کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق کمتر از ۲ ساعت در”طبس”

فرمانده انتظامی شهرستان”طبس” از کشف یک خودرو پراید سرقتی در کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان خبر داد وگفت: در این رابطه یک سارق دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمود علیپور” در تشریح این خبر اظهار داشت: با اعلام خبر سرقت یک سواری پراید از سوی فرد مالباخته به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰، بلافاصله شناسایی سارق و توقیف خودرو در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان طبس قرار گرفت.

وی بیان داشت: با اعزام تیم های عملیاتی و اعلام مشخصات خودروی مسروقه به واحدهای گشتی و شهرستان‌های همجوار، تیم گشت کلانتری۱۱″عباسپور” خودروی سرقت شده را در یکی از خیابان های اصلی سطح شهر، مشاهده و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: راننده خودرو به ایست ماموران توجه نکرد و اقدام به فرار کرد که در اقدامی هوشیارانه تیم های گشتی موفق شدند خودرو سرقتی را متوقف و سارق آن را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ علیپور تصریح کرد: متهم دستگیر شده که از سارقان سابقه دار است؛ پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که نصب تجهیزات ایمنی در پیشگیری از سرقت نقش موثری خواهد داشت؛ خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

#امنیت_جامعه_سلامت_خانواده
پلیس خراسان جنوبی ┄┅═══✼✼═══┅
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن