‍ کمک یک میلیار ریالی خیرین برای آزادی زندانیان در

‍ کمک یک میلیار ریالی خیرین برای آزادی زندانیان در عشق آباد

✅محمدجواد فرحناکی مقدم رئیس زندان طبس از کمک یک میلیارد ریالی (۱۰۰میلیون تومان) خیرین بخش دستگردان در جشن گلریزان باران مهربانی خبر داد
❇️ رئیس زندان از آزادی ۹ زندانی شهرستان طبس در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: این تعداد زندانیان جرایم غیرعمد که به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان محکوم شده بودند با کمک ۷۵۰میلیون تومانی مردم نوعدوست، گذشت شاکیان و وام‌های بلا عوض و تقسیط بدهی از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود باز گشتند.
◀️وی افزود امسال ۸ زندانی غیر عمد مالی با بدهی ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان چشم‌انتظار هستند که با کمک خیران به کانون گرم خانواده برگردند.

✳️احمد پور رئیس حوزه قضایی بخش دستگردان هم با قدردانی از حضور مردم ولایتمدار بخش دستگردان در جشن گلریزان، این حرکت خداپسندانه را نشانگر تعهد اخلاقی و انسانی شهروندان نسبت به هم نوعان خود دانستند.
وی افزود : با کاهش ورودی زندانی به زندان آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند؛ چون با ورود زندانی به زندان خانواده آنان نیز مجازات و زمینه افزایش آسیب‌های اجتماعی را برای همسر و فرزندان او به همراه دارد.

◀️در پایان جا دارد از امام جمعه و همراهی همه مسولین بزرگوار به ویژه حقانی معاون سیایی وامنیتی فرمانداری ویژه شهرستان طبس، خیرین محترم که با کمک های خود زندانیان را یاری نمودند و هنرمندان عزیز، موسسه فرهنگی هنری آوای قاصدک، صوت و موزیک آریا حبیب رحیمی،و دار بست و استیج فرهنگیان آقای نادریان که شبی شاد و بیاد ماندنی را برای مردم عشق آباد محیا نمودند تقدیر و تشکر نمود
✍رجب زاده خبرنگار
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن