پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به مناسبت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

✅ دوم اسفندماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر توسط امت ولایی و انقلابی است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذارند و همچون گذشته نشان دهند که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهند کرد.
همشهریان آگاه، شجاع و همیشه در صحنه شهرستان طبس همراه و همصدا با ملت فهیم ایران، روز جمعه گردهم می‌آیند تا ضمن لبیک به ندای مدبرانه رهبر معظم انقلاب با حضور حداکثری و توام با آرامش در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و جلوه ای دیگر از مردم سالاری دینی را به نمایش بگذارند.
امید است مردم با مشارکت بالا زمینه پیشرفت و توسعه کشور و منطقه را در را در سایه انتخاب افراد اصلح و قانون‌مدار فراهم سازند.
اینجانب از مردم آگاه و همیشه در صحنه شهرستان طبس دعوت می نمایم تا با حضور حداکثری و آگاهانه خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضایی اخلاقی و مملو از آرامش و نشاط با انتخاب افراد اصلح موجبات تشکیل مجلسی توانمند بر مبنای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم نموده و با حضور خود فردای بهتر را برای کشور رقم زنند.

✍ محمد جواد فلاحی
معاون استاندار، فرماندار ویژه و رئیس هیئت اجرایی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن