‍ #پیام_خداحافظی_مدیر_آبفا_طبس مردم شریف و بزرگوار شهرستان طبس سلام بر شما اکنون

‍ #پیام_خداحافظی_مدیر_آبفا_طبس

مردم شریف و بزرگوار شهرستان طبس
سلام بر شما

اکنون که بعد مدت ها پیگیری به دلیل کسالت و بیماری پدر بزرگوارم و نیاز به مراقبت از ایشان با انتقالی بنده موافقت گردید ضمن تشکر فراوان از جناب مهندس امامی مدیرعامل محترم آب و فاضلاب استان لازم می بینم از همراهی و همدلی همکاران بسیار خوبم در دو مجموعه آب و فاضلاب شهری و روستایی که از سال ۹۹ ادغام شده و در قالب #امور_آب_و_فاضلاب_شهرستان_طبس به خدمت رسانی به شهروندان و روستائیان عزیز در شهرستان گسترده طبس پرداخته شد صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

تلاش بسیاری شد که با کمک همکارانم در سطح شهرستان خدمات نسبتا مقبولی به مردم بخصوص در روستاها ارائه گردد، اما محدودیت های اعتباری، فرسودگی تاسیسات، شبکه ها و مخازن، و #نوپا بودن اداره ادغام شده مشکلاتی در مسیر خدمت ایجاد نمود اما در برابر وجدان و پیشگاه الهی به شما مردم عزیز می گویم که هر چه در توان داشتیم برای خدمت خالصانه تقدیم کردیم و مردم عزیز ما را بر کمبودها و نواقص و .. ببخشند و‌ تقاضای حلالیت دارم.
و اما…
از #مسوولین بسیار خوب و همراه و همدل شهرستان از جمله #امام_جمعه بزرگوار طبس و شهرهای دیهوک و عشق آباد، #فرماندار همراه و حمایتگر و پیگیر مباحث آب شهرستان و معاونین محترم ایشان، #نماینده محترم، پرتلاش، سختکوش،پیگیر و مردمی، اعضای محترم و‌حمایتگر شورای تامین، بخشداران حامی و دلسوز هر سه بخش شهرستان و مسوولان ادارات مختلف بخصوص شهرداران عزیز که حامی ما بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

سپاس فراوان از همکاران بسیار خوب و فنی و درجه یک خودم اعم از مسوولین قسمت ها، کارشناسان ، مسئولان شهرهای عشق آباد و‌دیهوک و‌ #آبداران خستگی ناپذیر در سطح روستاها.
انشالله که خداوند سلامتی و توفیق روزافزون خدمت به همه این بزرگواران عطا فرماید.

تشکر فراوان از #خبرنگاران محترم که بحق با همکاری و درج مطالب و اخبار خدمات انجام شده آبفای شهرستان، موجب بهتر شدن رابطه آبفا و مشترکین عزیز شده ‌ و با حمایت های خود همیشه ما را شرمنده کردند.
لذا لازم‌می دانم از جناب آقایان زمانی، حقانی، حجازی، رجب زاده، عباسی اول،وکیلی و سایر بزرگواران که نامشان به ذهن نیامد صمیمانه سپاسگزاری کنم.

در پایان خداوند را بر توفیق خدمتگزاری به زائرین و مجاورین امامزاده حسین بن موسی الکاظم شاکرم و تقاضای دعای خیر از همه مردم عزیز دارم و از همه مشترکین عزیز خاضعانه درخواست دارم با مصرف بهینه آب و حذف مصارف غیر ضروری جهت گذر از تابستان امسال به همکارانم یاری رسانند.

حسنی – خدمتگزار شما
در امور آب و فاضلاب شهرستان طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن