⚡️گزارش دیدار شورایار و روحانی محله میان‌آباد با شهردار محترم

⚡️گزارش دیدار شورایار و روحانی محله میان‌آباد با شهردار محترم عشق آباد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ش)

در این دیدار، مصوبات جلسه دیدار اعضای شورای شهر و شهردار عشق‌آباد در تاریخ ۵ اسفند ۱۴۰۱ش، توسط شورایار و روحانی محله پیگیری شد.

درخواستی به صورت مکتوب، درباره ساخت زمین چمن مصنوعی فوتسال در محله میان‌آباد به شهردار محترم تحویل داده شد و رونوشت آن به امام جمعه محترم، بخشداری دستگران، شواری محترم شهر، نمایندگی محترم ورزش و جوانان بخش دستگردان، جهت اطلاع، ارسال گردید.

یکی از مصوبات جلسه قبلی، «کار اساسی برای نورپردازی پارک طراوت» بود. قول مساعد داده شده برای این پارک برج نوری تهیه و نصب شود.

درباره قول مساعد تخصیص یک واگن جمع‌آوری زباله به خیابان فرهنگیان در سال ۱۴۰۱ش، مطالبه‌گری شد. قول مساعد داده شد پس از تحویل ده واگن زباله از استان، این قول عملی شود.

بر اساس پیش‌بینی شهردار محترم درباره پیگیری‌های ایشان، در صورت تأمین آسفالت، همه کوچه‌های خاکی محله میان‌آباد آسفالت خواهد شد.

درباره نصب تابلو‌های خیابان‌ها و کوچه‌های محله که بر اساس مصوبات جلسه قبلی، قرار است تا آخر اردیبهشت انجام شود، یادآوری صورت گرفت.

یکی از مصوبات جلسه قبلی، لکه گیری خیابان اصلی بود، که به صورت ناقص انجام گرفت.
درباره تکمیل لکه‌گیری خیابان اصلی محله میان‌آباد، قول مساعد داده شد.

با توجه به کم بودن ظریفیت واگن جمع‌آوری زباله در خیابان اصلی، درخواست شد یک واگن جمع‌آوری زباله دیگر برای خیابان اصلی تخصیص داده شود. قول مساعد داده شد، پس از بررسی اولویت‌بندی محلات برای تخصیص واگن، این درخواست عملی شود.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن