اظهار لطف برخی از نخبگان عزیز منطقه به حقیر… خیلی تفاوت

اظهار لطف برخی از نخبگان عزیز منطقه به حقیر…

خیلی تفاوت است بین حرف تا عمل خیلی تفاوت است بین کسی که صدای انتظار تلفنش صحبتهای حاج قاسم سلیمانیست و فقط صداشو گذاشته و کسی که روش و منش و مرام و مسلک و زندگی اش حاج قاسمیه.
دکتر یزدانیان را سالهاست می شناسیم نخبه ای با خلوص، مدیری دلسوز و جهادی و علیرغم مسئولیتهای کلیدی در کشور و حامی جدی مردم منطقه غرب خراسان جنوبی، بسیار بی ادعا و خاکی است. هرکجا کار ما به عنوان یک خراسانی گیر میکند وی همراهی جانانه می کند.
مدیر نیست رهبر است نمی گوید بروید حرم میگوید بیایید پشت سرم، نمی گوید به مردم خیر برسانید خودش همیشه اول صف است وقتیکه ۱۳۰ کودک بی سرپرست یا بد سرپرست را از مناطق فردوس و طبس و سرایان و بشرویه را تحت پوشش با کمک خیرانی میگیرد و خودش خیر رسان بزرگ به منطقه در طول این سالها می شود و کسی نمی داند چرا که مطابق مرام امام بزرگوارش حضرت علی (ع) همواره در خاموشی کمک می کند.
چپ و راست و باحجاب و بی حجاب و قوم و فامیل و قبیله و این شهرم و آن شهر و یا شهر من و تو نمی کند و همه را فرزند وطن می داند و قضاوت و خط کش گذاری نمی کند و بسیار مهربان است و اهل تخریب نیست که تا اخر این انتخابات خواهید دید.
مصداق بارز اشدا علی الکفار و رحما بینهم است.
تفکراتش عمق استراتژیک دارند و راهبردیست و برای اعتلای یک منطقه موثر است.
خیلی برای مناطق خراسان دلسوزی و حق خواهی می کند و همیشه توجهات را به استعدادهای این منطقه جلب می کند.

کتب زیاد راهبردی تدوین نموده در زمینه استفاده از ظرفیتهای سرآمدان غیر مقیم و مهاجرت و راهبردهای کشور در این ارتباط، که مورد تدریس و استفاده مدیران کشور است.
با جوان و پیر و زن و مرد و کودک با خوشرویی و ادب برخورد می کند و در مهمترین جلسات و مراسم اگر کودکی یا نوجوان و یا پیری با او حرفی داشته باشد سخنرانیش را قطع و به او توجه می کند چون خود جوانی تربیت یافته است و نماد فرهنگ و ادب و تدین خطه زرخیز مناطق غرب خراسان جنوبی است و باور دارد توجه به نوجوان و جوان باعث ساخت کشور است و توجه یه بزرگان فرهنگ و سنت ماست.
به نیروهای علمی و نخبه بها می دهد و همیشه کارهایشان را با ارتباطات وسیعی که دارد راه می اندازد.
سرباز گمنام وطن است و خدماتش را حتی به مدیران ارشد کشور که مورد لطفش قرار گرفته اند بیان نمی کند که کاش بگوید در چه سطحی از مدیران ارشد کشور به تایید ایشان رسیده اند و نخواسته نامی از خود مطرح شود.

مردم عزیز طبس، فردوس، سرایان و بشرویه به شما اطمینان می دهیم دکتر یزدانیان در صورت انتخاب، عامل اتحاد شهرستانها و بکارگیری همه استعدادها و ظرفیتها و اعتلای این منطثه در سطح ملی و جهانی می شود.
دکتر یزدانیان هزینه نمی کند و بریز و به پاش نمی کند چون مجلس را جای درآمد نمی داند که جبران کند و خود را وابسته به جناحها و قدرت نمی داند گرچه اراده کند بسیاری از افراد صاحب قدرت در سطح کشور پشتش می آیند ولی می گوید با جناح و حزب بازی تصمیم خوب به نفع مردم نمی تواند بگیرد و ممکن است به نفع جناح خود محبور شود عمل کند و نتیجه جناحها را مردم این چند سال دیده اند.

کاندیدای محترم دیگر نگاهی به سوابق خود و ایشان بیاندازید و به جمله رسول مکرم اسلام(ص) دقت کنید که اگر از شما کسی برای یک مسئولیت صلاحیت بیشتر داشت ارجحیت را به او بدهید و بنفع مردم ایثار کنید و وی را بر خود برگزینید. بی شک سود و نفعش را بلافاصله برای خود و مردم خواهید دید.

مردم عزیز با بصیرت، ان شاءالله فقط برای رضای خداوند متعال با عقل و علم و ایمان به عمل درست رای دهید و سرنوشت خود را رقم بزنید.

از همه نخبگان و بزرگان دلسوز و دغدغه مند پیشرفت وآبادانی این دیار میخواهیم چنانچه دل در گرو اعتلای این منطقه دارند و دکتر یزدانیان را می شناسند به نشانه تایید بر ائتلاف و اتحاد کاندیدا به سایر معتمدان و بزرگان و مخاطبان و کاندیدا این پیام را ارسال فرمایند و توصیه بر اتحاد و اجماع بر انتخاب ایشان کنند.

با سپاس و احترام جمعی از مستعدان و شرکتهای نوآور.

http://t.me/hamid_yazdanian
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن