‍ ✨ ✨﷽✨ پیام تقدیر و تشکر مهندس ابراهیم رسولی مقدم نامزد

‍ ✨

✨﷽✨
پیام تقدیر و تشکر مهندس ابراهیم رسولی مقدم
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

امام رضا (ع) می فرمایند: “کسی که از مردم منعم سپاسگزاری ننماید، مانند این است که از خداوند بزرگ در برابر الطاف و مراحم او شکرگزاری نکرده است.”
اکنون که امتحان بزرگ مردم شریف حوزه انتخابیه با سربلندی امت فهیم و همیشه در صحنه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه با مشارکت بالا ختم به خیر شد، بر خود لازم می دانم از این احساس مسئولیت و درک و شعور بالای مردم متدین و شهیدپرور حوزه انتخابیه تقدیر و تشکر نمایم‌.
از سایر نامزدهای محترمی که با حضور در این عرصه باعث جلب مشارکت و رقم زدن افتخاری دیگر برای مردم این خطه ولایت مدار شدند، نیز سپاسگزارم. همچنین زحمات عوامل اجرایی، ناظرین و بازرسان محترم انتخابات را ارج می نهم.
بر خود لازم می دانم از کلیه حامیان و طرفداران به ویژه خاندان معظم شهدا و ایثارگران محترم، زنان، مردان، جوانان و پیشکسوتان فهیم و انقلابی که خالصانه و با تمام وجود خود در لبیک به دعوت رهبر فرزانه، تنور انتخابات را با حضور آگاهانه خود گرم کردند و به ویژه اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه و اعضای ادوار که باعث انسجام و اتحاد مثال زدنی حوزه انتخابیه شدند، تقدیر و تشکر نمایم‌.
در انتها ضمن تبریک انتخاب برادر ارجمندم جناب آقای مهندس نصیری از تمامی مردم حوزه انتخابیه و طرفداران محترم تقاضا دارم با همدلی و همکاری موثر با نماینده منتخب، زمینه آبادانی و عمرانی بیش از پیش حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان را فراهم آورند.

با سپاس فراوان
ابراهیم رسولی مقدم

۱۴۰۲/۱۲/۱۲
@eshkabar


ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن