باسمه تعالی «إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا

باسمه تعالی

«إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ»

همشهریان عزیز، داوطلبان محترم نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه

با سلام و آرزوی توفیق هرچه بیشتر برای شما بزرگواران در خدمت به مردم شریف حوزه انتخابیه، ضمن ادای احترام و آرزوی سلامتی و عاقبت به‌خیری برای کاندیداهای محترم، ضروری دانستیم که توجه شما را به نکاتی قابل تأمل جلب نماییم. امید آن‌که همه ما تلاش نماییم تا آنچه خیر و صلاح مردم است اتفاق بیفتد.

آنچه اینجانبان از فضای انتخابات در حوزه انتخابیه، که زادگاهمان نیز بخش بزرگی از آن است، احساس و رصد می‌کنیم بیانگر آن است که با توجه به تعدد کاندیداهای محترم همراه با توانمندی و سلایق متفاوت، اگر اصل وحدت و یکپارچگی در خدمت به خلق را ملاک تصمیم و گذشت به نفع کاندیدای با مقبولیت بیشتر قرار ندهیم، فرصتی که قانون در اختیار مردم و شما که خود احدی از آحاد این مردم هستید، قرار داده است به هدر خواهد رفت.

طبیعی است که در نهایت و هر چه به زمان رأی‌گیری نزدیک‌تر شویم، با توجه به جامعه دوقطبی شهر، که هر چند هر دو زیر سایه و چتر نظام قرار دارند، شاخص اقبال جامعه به سمت دو یا سه کاندیدای شاخص‌تر و مقبول‌تر خواهد چرخید.

وقت آن رسیده است که قبول کنیم بعد از تأیید صلاحیت داوطلبان محترم توسط مبادی قانونی کشور، نهایتاً یک نفر که مقبولیت بیشتری به لحاظ سوابق و توانمندی‌ها داشته و شجاعانه در این شرایط خاص سیاسی – اقتصادی چه در محیط داخلی و چه بین‌المللی پا به میدان گذاشته است (و قطعاً در ذهن هر یک از شما عزیزان هم این احساس و تشخیص وجود دارد که صلاحیت و مقبولیت بیشتری دارد)، از بین داوطلبان شهرستان طبس به عنوان نماینده کل حوزه انتخابیه وارد مجلس خواهد شد، در صورتی‌که شما نیز کمک کنید و گذشت را سرلوحه تصمیم‌گیری خود قرار دهید.

درخواست اینجانبان از شما بزرگواران این است که با خدای خود خلوت نموده و به دور از هر گونه تصمیم احساسی و تأثیرپذیری از فضایی که در آن قرار گرفته‌اید، صرفاً رضایت خدای متعال و منافع ملی و منطقه‌ای همه مردم شریف حوزه انتخابیه را مد نظر قرار داده و به نفع خواست اکثریت مردم، به طرف فردی که مقبولیت بیشتری در جامعه پیدا کرده است اجماع نمایید. این تصمیم بزرگ، ماندگار و خداپسندانه‌ی شما نهایتاً موجبات وحدت و نزدیکی هرچه بیشتر مردم به یکدیگر را فراهم خواهد آورد.

اینجانبان نیز آمادگی خود را برای هر گونه کمک و مشورت به شما عزیزان و همه بزرگواران، معتمدین مردم و کسانی‌که می‌توانند به ایجاد وحدت شهرستان کمک نمایند، اعلام می‌داریم.

امید آن‌که برآیند اتفاقات چند روز آینده، و با حضور و مشارکت حداکثری مردم شریف منطقه در پای صندوق‌های رأی، ترسیم‌کننده‌ی مسیری امیدوارکننده برای رشد و توسعه هرچه بیشتر زادگاه زیبایمان و سه شهرستان دیگر این حوزه زرخیز و ارزشمند باشد.

پس از انتخابات نیز اینجانبان آمادگی داریم تا به هر شخصی که مردم شریف حوزه انتخابیه برگزینند کمک نماییم تا نماینده شایسته‌ای برای مردم منطقه و ملت شریف ایران باشد.

با تقدیم احترام،

۲۸ بهمن ۱۳۹۸
فرزندان طبس،
دکتر سید ضیاءالله حقی
مهندس محمدحسن پیوندی
دکتر مهدی پناهی
دکتر احسان هوشفر
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن