‍ ◀️ پیام تقدیررئیس کمیته امداد امام خمینی طبس از

‍ ◀️ پیام تقدیررئیس کمیته امداد امام خمینی طبس از نوعدوستی و همراهی بی نظیر مردم نیک اندیش و مسئولین با خانواده ایتام و نیازمندان

✨ عید قربان مجرای فیض الهی و بهانه عنایت رحمانی به بندگان مؤمن و مطیع است و هر کس بتواند رضای خویش را فدای رضای حق کند، از خواسته دل در راه خواسته خدا چشم بپوشد، و از داشته ها و خواسته ها بگذرد، به مرز عبودیت می رسد.

✨«قربانی» وسیله قرب به خداست و عید قربان روز تقرّب به پروردگار است. روز رها شدن از تعلّقات قربانی کردن تمنیّات در پیش پای اراده الهی است.

مشارکت مردم نوعدوست شهرستان طبس در برنامه #سنت_حسنه_قربانی  که با استقبال مثال زدنی همه اقشارمردم دین دار و اخلاق مدار شهرستان طبس همراه بود موجبات خرسندی را فراهم آورد  تا لحظه های خدمت را ماندگار تر کند. این مهم باعث شد تا  بار دیگر برگ افتخار زرین خدمت گزاری به بهترین خلق خداوندی به ثبت برسد .

لذا به سهم خویش مراتب سپاس و قدردانی معنوی خود را از احاد مردم شریف شهرستان خصوصا امام جمعه معزز شهرستان ،معاونت محترم استاندار و فرماندار شهرستان،بخشداری مرکزی ،اداره دامپزشکی،شهرداری ،سازمان تبلیغات اسلامی کلیه دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی و سایر ادارات شهرستان، نیروی انتظامی ، خبرنگاران و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان ، قلبا تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق روز افزون برای همگان مسئلت می نمایم.

✍حمید بیضی زاده
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن