پیام تقدیر و تشکر ریاست آموزش و پرورش منطقه دستگردان

پیام تقدیر و تشکر ریاست آموزش و پرورش منطقه دستگردان از فرهنگیان و دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان ، ابراهیم قلی پور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان به مناسبت مشارکت پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان منطقه دستگردان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن پیامی منتشر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در یوم‌الله ۲۲بهمن امسال، شور و نشاط مثال‌زدنی و عظمت حضور فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، همدوش با سایر اقشار مردم فهیم، در این یوم الله نشان از اعتماد و علاقه‌مندی به نظام و آرمان‌های امام راحل(ره) و عزمی راسخ همچون گذشته در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و راه شهدای انقلاب اسلامی داشت. حضور مقتدرانه و بابصیرت در راهپیمایی امسال، نمود بارزی از حمایت همه‌جانبه از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود. انقلابی که بنیان آن را امام راحل‌(ره) نهاده و سپس به زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، کمال و شکوفایی خود را جشن گرفته است.
برپایی جشن‌ها و برنامه‌های متعدد در ایام الله دهه فجر در مدارس منطقه ، نشان از تیزبینی مدیران، معاونین، مربیان پرورشی و تربیت بدنی، دبیران، آموزگاران و سایر نیروهای دست اندرکار و دانش‌آموزان عزیز داشت.
امروز همه آمدند تا بگویند علی رغم تبلیغات مسموم دشمنان و برخی مشکلات اقتصادی و تلون افکار و سلایق، بر عهدی که با امام راحل(ره)، رهبری معظم و شهدای والامقام بسته اند، ایستاده‌اند و گول سیاه‌نمایی و فتنه‌گری دشمنان را نخواهند خورد.
لازم می دانم از همه تلاش‌های صادقانه و خالصانه همکاران گرامی ام، دانش‌آموزان عزیز و اولیای گرامی در عرصه تعلیم و تربیت منطقه دستگردان بخاطر این زمان شناسی و حضور هوشمندانه و بابصیرت، تقدیر و تشکر نمایم.

ابراهیم قلی پور
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان

عشق آبادخبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:hasan
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن