مخابرات منطقه خراسان جنوبی در خط مقدم هوشمند سازی مدارس

مخابرات منطقه خراسان جنوبی در خط مقدم هوشمند سازی مدارس استان در روزهای کرونایی
مخابرات منطقه خراسان جنوبی در تلاش می باشد تا قبل از شروع سال تحصیلی درحد امکان مدارس استان را به اینترنت پرسرعت رایگان مجهز کند.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، آذری نصرآباد گفت: تا کنون ۵۱۷ مدرسه شهری و ۴۲۲ مدرسه روستایی استان از بستر ADSL به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت مخابرات متصل شده اند.
وی یادآور شد: سرویس ارائه شده به مدارس روستایی که فاقد مودم ADSL می باشند مودم به صورت رایگان توسط مخابرات منطقه تامین میگردد.
سرپرست مخابرات منطقه در زمینه اینترنت همرا ه اول نیز گفت: شرکت ارتباطات سیار برای خدمات رسانی به دانش آموزان و استفاده آن‌ها از بسته‌های مجازی امن طرح سیم کارت انارستان را ارائه می نماید که جهت برگزاری کلاسهای مجازی و آنلاین مدارس مقرون به صرفه است و بسته ها با قیمت ۲۵ درصد ارزان تر از سایر اپراتورها قابل ارائه می باشد.
آذری نصرآباد تصریح کرد: برای فعال‌سازی این سیم‌کارت‌ کافی است یکی از والدین با در دست داشتن کارت و یا کد فعال‌سازی سیم‌کارت، تصویر کارت ملی والد (پدر یا مادر) و تصویر شناسنامه نوجوان به یکی از فروشگاهای برند مخابرات یا دفاتر پیشخوان مراجعه نمایند.
وی عنوان کرد: این سیم کارت داری بسته خوش آمد رایگان با حجم ۳ گیگابایت اینترنت پر سرعت نسل ۴/۵ همراه با ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۱۰۰عدد پیامک می‌باشد.
گفتنی است: هنگام فعال سازی سیم کارت به صورت خودکار این بسته فعال خواهد شد و نیازی نیست مشترک اقدام خاصی انجام دهد.
سرپرست مخابرات منطقه تصریح کرد: علاوه بر بسته‌های مجازی امن سیم کارت انارستان یک بسته ۲۴ گیگ ۶ ماهه نیز برای استفاده دانش آموزان استان در نظر گرفته شده است.
و برای تسهیل استفاده از این بستر امن هر ماه به مدت یک هفته ۴ گیگابایت اینترنت به صورت کاملا خودکار فعال خواهد شد.
آذری اظهار کرد: بسته های مکالمه ای سیم کارت انارستان شامل ۳۷ درصد تخفیف می باشد .
http://sapp.ir/sk_tci
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن