کشف محموله روغن نباتی احتکار شده در”طبس” فرمانده انتظامی”طبس” از کشف

کشف محموله روغن نباتی احتکار شده در”طبس”

فرمانده انتظامی”طبس” از کشف ۵۵۲ قوطی ۴ کیلوئی روغن نباتی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده ۵۵۰ میلیون ریال براورد شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”فاضل مریمی” اظهار داشت: مأموران انتظامی طبس اخباری مبنی بر احتکار روغن در یک انبار واحد صنفی واقع در این شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار روغن های خوراکی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد محل های شناسایی شده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: مأموران در بازرسی از انبار ۵۵۲ قوطی ۴ کیلوئی روغن نباتی کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۵۵۰ میلیون ریال براورد شد.

سرهنگ مریمی خاطرنشان کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

#خدمت_بی_منت_پلیس
#امنیت_جامعه_سلامت_خانواده
#پلیس_شهرستان_طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن