حجت الاسلام عبادی در راهپیمایی شهر خوسف: رودربایسی با مفسدان اقتصادی

حجت الاسلام عبادی در راهپیمایی شهر خوسف:

رودربایسی با مفسدان اقتصادی را باید کنار گذاشت

♦️سرخط سخنان مهم نماینده مردم شریف بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی که در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهرستان خوسف، بیان شد؛ به شرح زیر است:

دلیل آسیب دیدن کشور ایران در تحریم ها این بود که اقتصادی که در کشور پیاده کرده بودیم #اقتصاد_مقاومتی نبوده است، بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری باید اقتصادی را پیاده کنیم که دشمن نتواند با تحریم ها بر ما فشار بیاورد.

دستاوردهای کشور ایران در حیطه اقتصادی پس از انقلاب اسلامی بسیار زیاد بوده است،

یکی از کارهایی که انقلاب اسلامی انجام داد شهامت دادن به ملت ها بوده است چراکه در گذشته هیچ ملتی جرات #مرگ_بر_آمریکا گفتن را نداشت.

امروز کشور ایران بلایی سر آمریکا در آورده است که داخل کشور خودشان شعار مرگ بر آمریکا سر داده و پرچم کشورشان را به آتش می کشند، اگر آمریکایی ها از ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران عصبانی هستند به دلیل جرات دادن مقابله و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است.

دشمن بسیار علاقه دارد سبک زندگی ملت ایران را به #سبک_زندگی غرب تغییر دهد و جوانان ایرانی را به جای فرزند آوری ترغیب به نگهداری حیوانات می کنند.

امروز جمعیت در قدرت سیاسی حرف اول را می زند، ارباب های غربی به دنبال این هستند که جمعیت ایران را کاهش دهند چراکه جمعیت زیاد باعث اقتدار می شود.

یکی از برنامه های مهم دشمن تغییر سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی است چراکه استحکام نظام خانواده را یکی از رمز های بقای انقلاب می دانند.

✅تمام قوا در برابر #مفسدین_اقتصادی رو دربایستی را کنار بگذارند و تمام مسئولین نظام #عدالت_اجتماعی را به عنوان یک رسالت بزرگ در سرلوحه امور خود قرار دهند.

✅از روند رو به پیشرفت #قوه_قضائیه باید تشکر و قدردانی کرد چراکه در گذشته قوه قضائیه رودربایستی داشت و درست عمل نمی کرد اما امروز بدون توجه به حزب های سیاسی در مقابل مفاسد ایستاده است.

مسئولین هوشیار باشند چراکه آمریکا به دنبال ناامید کردن ملت ایران است و در شبکه های اجتماعی آمار دروغ اعلام می کنند.
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن