حتما تا آخر بخوانید و برای دوستاتون ارسال کنید عالییییه دلیل اینهمه

حتما تا آخر بخوانید و برای دوستاتون ارسال کنید
عالییییه
دلیل اینهمه تاکید بر نماز صبح چیست؟

با خواب شب، غلظت خون بالا میره و هرچقدربه صبح نزدیک میشیم خون غلیظ تر میشه و درست لحظات نزدیک شدن به اذان به حد اعلا میرسد! دلیل اینکه اکثر سکته ها سحر به بعد هست همین مسئله است!
✨ کسانی که بیدار میشن با وضو گرفتن قدری خون تنظیم میشه و با خوندن نماز، بدن کاملا بالانس شده و به حالت نرمال باز میگرده!
❤️ بیخود نیست میگیم خدا از مادر هم مهربونتره❤️

یه نکته جالب دیگه اینکه، کسانی که با یوگا و نرمش های آرامش بخش آشنا هستند میدونند “چاکراها”، نقاط ورود و خروج انرژی به بدن هستند. اگه دقت کرده باشین موقع وضو گرفتن، تنها جایی که از پایین به بالا شسته میشود مسح پاست! بقیه حرکات از داخل به سمت بیرونه. به جز مسح پا! موقع مسح پا، شما از نقطه ی انگشت شست پا، دستتون را به سمت بالا و درون میکشین! چرا؟ چون مسح پا تنها جاییه در یوگا که انرژی مثبت را به درون بدن برمیگردونه!! در تمام مراحل وضو گرفتن با هفت چاکرای بدن سر و کار داریم. در تمام مراحل از تمام چاکراها به وسیله آب، که منبع پاکی و قداسته، انرژیهای منفی بدن رو به سمت خارج دفع کرده و در مرحله آخرِ وضو گرفتن انرژی مثبت رو وارد بدن میکنیم. عجیب و غریب اینکه پزشکان اروپایی بدون اینکه اعتقادی به نماز داشته باشند با ترسیم بدن در حالات تشهد، رکوع و سجود کشف کردند اگر کسی پنج مرتبه (در روز حدود ده دقیقه) این حرکات (حرکات نماز) را انجام دهد بار مغناطیسی بدنش تخلیه و از سرطان در وی جلوگیری میشود!!!!!

حرف آخر: از عالمی پرسیدند: بالاترین وزنه چند کیلوئه، که یه نفر بزنه و بهش بگن پهلوان؟؟ عالم در جواب گفتن بالاترین وزنه یه پتوی نیم یا یه کیلوییه. که یه نفر بتونه موقع نمازصبح از روی خودش بلند کنه! هرکی بتونه اون وزنه رو بلند کنه باید بهش گفت پهلوان. رسول الله فرموده اند:
ترکِ نماز صبح : نور صورت را از بین میبرد.
ترکِ نماز ظهر : برکت رزق را از بین میبرد.
ترکِ نماز عصر : طاقت بدن را از بین میبرد.
ترکِ نماز مغرب : فایده فرزند را از بین میبرد.
و ترک نماز عشاء : آرامش خواب را از بین میبرد.
❤️شاید اگه جوک بود خیلی خوب پخش میشد. اما به نیت دعوت به نماز به چند نفر بفرست. پخش این پیام صدقه جاریه است
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن