به من بگویید خدمتگذار بهتر است ✍ مهدی یزدانیان ۱- این سخن

به من بگویید خدمتگذار بهتر است

✍ مهدی یزدانیان

۱- این سخن امام عارفان قرن است که در قلب نه یک ملت ، بلکه ملت ها جای دارد.
امام مستضعفین جهان ، عنوان خدمتگذاری را از رهبری بیشتر می پسندد. وصدها جمله و واقعه که حکایت از تواضع عجیب این مرد خدایی دارد.
در شهادت حسین فهمیده میفرماید ؛ رهبر ما آن طفل سیزده ساله است . این عرفان و تواضع در قبال ملت ، ارثیه ایست که امام برای شاگرد و رهبر بعد می گذارند.
وقتی مسئولیت رهبری به حضرت آیت الله خامنه ای پیشنهاد شد ، ایشان متواضعانه مخالفت کردند و بعد از اجماع بر رهبری ایشان ، آقا اشک ریختند و از خداوند برای انجام این مسئولیت استمداد طلبیدند.
در جریان کوی دانشگاه و ۱۸ تیر ۷۸ به دانشجویان حزب اللهی فرمودند،، اگر معترضان عکس مرا پاره کردند ، کسی حق اعتراض و درگیری ندارد.
و در جریان تشییع جنازه مرحوم منتظری ، اکیدا سفارش نمودند تشییع جنازه با آرامش برگزار شود و شعارهای معاندان بر علیه ایشان ، موجب در گیری نشود. و صدها مورد دیگر از تواضع در مقابل خلق خدا
۲- بعد از ۴۲سال از انقلاب اسلامی ، هنوز استبداد و خوی اشرافیت در دل بعضی مسئولین وجود دارد. سرباز وظیفه شناسی ، مانع عبور یکی از نمایندگان از خط ویژه می شود و نماینده مغرور ، با سیلی پاسخ این سرباز را می دهد. یادمان نرفته در اقدامی مشابه ، نماینده چابهار چگونه با کارمند منضبط گمرک برخورد کرد. اگر با آن نماینده برخورد جدی صورت می گرفت ،، شاهد تکرار این رفتارها نبودیم
۳-اینها مقدمه بود تا به نماینده مدعی انقلابی و ضارب سرباز وظیفه ، یادآور شویم که تواضع را از رهبرانمان و شخص اول مملکت بیاموز.
انقلاب و انقلابی گری ضد اشرافیت و خوی اشرافی گری است . فرق تو نماینده با تیمسارها و سناتورهای طاغوتی چیست که سربازان را تحقیر می کردند؟
مگر نمی دانی سرباز قلب ملت است و ملت متمدن ایران چه احترامی برای سرباز قائل است؟
تاکسی از سرباز کرایه نمی گیرد ، نانوا پول نمی گیرد و اغذیه فروشی و سایر اصناف خدماتی
اگر نماینده به حق مردم هستی ، باید این سرباز وظیفه شناس را تحسین می کردی که به وظیفه اش عمل کرده و مرعوب جاه و مقام تو نشده.
با احترام به ملت شریف
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن