هرروز یک نسخه از وصایای شهدای والامقام شهرستان طبس وصیت‌نامه پاسدارشهید

هرروز یک نسخه از وصایای شهدای والامقام شهرستان طبس
وصیت‌نامه پاسدارشهید مهدی احمدی

بسم الله الرحمن الرحیم
بنام الله پاسدارخون شهداواسلام عزیز وسلام و درود به پیشگاه ولی عصر(عج) و نائب برحقش حضرت امام امت وسلام و درو دبه خانواده های معظم شهداء وصیت نامه ام را آغاز میکنم
اولابرشماامت امام سلام ودرود عرض مینمایم و ازشما عزیزان تقاضا مینمایم که همواره پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی ایران اعلام بدارید و هر روز پیمان و عهد خودتان را با حضرت امام محکم و قویتر بنمائید وب دانیدتا زمانی که از ولایت فقیه پشتیبانی نمائید کوچکترین آسیبی به شما نخواهد رسید. و دربسیج شرکت نمائید وازشماعزیزان عاجزانه تقاضا مینمایم که مرا ببخشید و ازمن راضی شوید چون خداوند ازحق خودش میگذرد ولی حق الناس راطلب میکند و آنجا که من جزیک کفن بیشتر ندارم چگونه خواهم توانست حق الناس را جوابگو باشم.
پدرومادرعزیزم وخواهران مراحلال کنیدو ازخداوند بخواهید که ازمن راضی بشود. پدرومادر وخواهران گرامیم صبر وشکیبایی را پیشه کنید و هرگزبرای من گریه نکنید و اگرگریه کنیدبرای مظلومیت حسین(ع) گریه کنید.
همسرم اکنون که اسلام عزیز در خطر میباشد و هر مسلمانی واجب است ازاسلام و قرآن دفاع کنید اگرچه مدت کمی دراین دنیای فانی زندگی نمودیم وچون من راه خودم راتشخیص داده ام نمیتوانم به خودم اجازه دهم که در گوشه خانه بنشینم و به ندای امام عزیزم لبیک نگویم اولا از تو میخواهم که مرا حلال کنی بعد هم از فرزند عزیزم آقامصطفی به خوبی نگه داری کرده و او را تربیتی اسلامی بنمایی.
پدرومادرعزیزم نگهدارتمامی انسانها خداست لذا شما و خانواده ام را به خدامیسپارم وازشماتقاضا میکنم که ازفرزندم به خوبی نگهداری نمائید و اختیار کامل او به شما پدرومادر عزیزم میسپارم و ازتمامی اقوام ودوستان حلالیت میطلبم و زمانی که فرزندم بزرگ شد وازشما پرسید که پدرم کجاست به اوحقیقت رابگوئید،
بگوئید که پدرت به خاطر قرآن واسلام عزیز باکفارجنگید ودر راه خدا شربت شهادت رانوشید و از تو خواسته که درهرشغل و سمتی بودی برای رضای خدا کارکنی و قدمی که برمیداری اگر رضای خدا در آن بود بردار وخدمتگذاری برای اسلام باش. ضمنا یک ماه روزه برایم ادانمائید پدرومادرعزیزم خودتان درجریان هستید من به زینب و زهراقول داده بودم که آنهارا یک هفته برای زیارت حضرت علی ابن الموسی الرضا (ع) به مشهد مقدس ببرم اکنون که درجبهه هستم و شایدخداوند افتخارشهادت نصیب من کند لذا از شمامیخواهم که آنها را به مشهدببرید یااگرخودشان حاضربه رفتن بودند مبلغ ۱۰۰۰تومان به آنهابدهید.
درپایان سلامتی امام امت وپیروزی نهایی رزمندگان اسلام وموفقیت یاران امام امت رااز خداوندخواستارم.

مهدی احمدی ، تیپ ویژه شهداء

ارسالی:
مشاور ایثارگران فرمانداری ویژه طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن