‍ #نماینده_در_دیهوک #حضور_نصیرایی_در_جمع_مردم حجت الاسلام مجید نصیرایی در قالب #نوردهمین_سفر خود به

‍ #نماینده_در_دیهوک
#حضور_نصیرایی_در_جمع_مردم

حجت الاسلام مجید نصیرایی در قالب #نوردهمین_سفر خود به بخش دیهوک با حضور در مسجد قدس، ضمن شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر با مردم گفتگو کرد.

نماینده طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی از مردم بخش دیهوک بعنوان اهالی انقلابی، متدین، میهمان‌نواز یاد کرد و گفت: برخی برای بقای جمهوری اسلامی جان عزیز خود را در وقتش فدا کرده‌‌اند و گاهی هم باید با کار جهادی به امور مردمی پرداخت که همواره داشته‌های خود را پای انقلاب عزیز خود گذاشته‌اند و در یکسال گذشته تلاش کردم خادمی صادق و پیگیر برای ملت شریف و انقلابی شهرستان‌های غرب استان خراسان جنوبی باشم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی به مصوبات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ۸ سال به برام فرصت داده شد؛ اکنون وقت نتیجه است و چون ریاست محترم جمهور همواره این قرارداد را موجب حل مشکلات مردم دانسته‌ و قرار بود تحریم‌ها را بردارد و مشکل آب خوردن مردم و ازدواج و مسکن و غیره را هم برطرف کند و عزت را به پاسپورت ایرانی برگردد اما هیچکدام نشد و مردم هر روز با مشکلی جدید روبرو می‌شوند؛ لذا قانون راهبردی لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران را تصویب کرد و همانطورکه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند هرگاه تحریم‌ها نه روی کاغذ بلکه صورت عملی رفع شود و پایان پذیرد؛ جمهوری اسلامی ایران پای میز مذاکره می‌نشیند.

#مدیران_در_جمع_مردم_باشند
#تفکر_انقلابی_و_مدیریت_جهادی
#مسکن_ارزان_در_مصوبه_مجلس

وکیل مردم در خانه ملت گفت: چطور جوانان ما با نگاه انقلابی توان ساخت موشک دارند اما دولت تدبیر نمی تواند مشکلات مردم را حل کند، تحریم را در برخی امور موثر می دانیم اما همه می دانیم بهداشت و درمان و راه‌ها و ازدواج و مسکن و معیشت مردم به ضعف مدیریت داخلی برمی‌گردد و تفکر حاکم بر دولتمردان از تفکر انقلابی و جهادی ابتدای انقلاب فاصله گرفته است و اگر همان نگاه اعتماد به جوانان و حرکت و مدیریت جهادی با تفکر انقلابی بر دولت حاکم شد؛ بسیاری از امور قابل حل است.

وی تاکید کرد: در یکسال گذشته به برخی روستاها و مناطق رفتیم و دیدیم که برخی مشکلات گره خورده مردم با یک تماس تلفنی و پیگیری میدانی حل شده است و این یعنی بعضی مدیران به خروج از اتاق کار خود و رصد میدانی مشکلات اعتقادی ندارند و کاش مسئولان دولتی اندکی با نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی، نخبگان، امامان جمعه و جماعات و رسانه‌ها مشورت می کردند تا امور را بهتر مدیریت نمایند.

حجت الاسلام نصیرایی به قانون رفع مشکل مسکن در کشور اشاره کرد و گفت: با تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی؛ دستگاه‌های دولتی موظف شده‌اند املاک مازاد خود را برای احداث مسکن عمومی آزادسازی کنند تا با این شیوه بدون گسترش محدوده های شهری؛ امکان ساخت مسکن ارزان قیمت بویژه برای قشر کم درآمد فراهم می ‌آید.

#سیاسی‌ترین_بودجه_کشور

عضو شورای عالی گردشگری کشور به کسری چند صد هزار میلیاردی بودجه ۱۴٠٠ دولت و مقاومت مجلس برای رفع این معضل اشاره کرد و افزود: از عملکرد دولت اقای روحانی بشدت انتقاد داریم و ناراضی هستیم اما فقط برای حفظ آرامش مردم و کشور وارد مباحث استیضاح و استفاده از حقوق قانونی مجلس نشدیم؛ ولی با تمام اهرم‌ها و توان خانه ملت بر عملکرد هیئت دولت نظارت داریم و از حقوق مردم عقب نشینی نمی کنیم اما مردم بدانند که سیاسی‌ترین و انتخاباتی‌ترین بودجه کشور را بستند که متاسفانه دولت بعدی را با انبوهی از بدهی‌ و تورم مواجه کنند.

وی گفت: با تلاش نمایندگان مجلس برای بخش کشاورزی و دامداری؛ مسکن؛ جمعیت؛ بهداشت و درمان و اشتغال اعداد و رقم‌های خوبی گذاشته شد که امیدواریم محقق شود.

حجت الاسلام نصیرایی گفت: وقت خود را به مردم اختصاص داده ام، نه کار شخصی دارم، نه وارد دعوای با مدیران دولتی می شوم و خود را شرعا نماینده همه مردم ۴ شهرستان می دانم.

امام جمعه دیهوک از حجت الاسلام نصیرایی بعنوان جوان مومن انقلابی و پای کار مردم، یاد کرد و گفت: علیرغم آنکه در سال پایانی عمر دولت تدبیر و امید هستیم و معمولا سال آخر دولت‌ها چندان رسیدگی به مطالبات مردمی نمی‌شود اما نماینده مردم شهرستان توانسته است با پیگیری‌های جدی و مستمر اقدامات شایسته‌ای را به سرانجام رسانند.

حجت الاسلام صادقی به قدرشناسی مردم اشاره کرد وافزود: قرار گرفتن باند دوم جاده دیهوک به بیرجند بعنوان یک شریان حیاتی شهرستان طبس در ردیف اعتباری سال ۱۴٠٠ و پیگیری وضعیت آب روستای پیکوه وتعویض شبکه فرسوده آب شهر و سایر مطالبات از جمله بهداشت و درمان و نیز توسعه زیرساخت‌های برق دیهوک در یکسال گذشته ازکارنامه قابل تحسین حجت الاسلام نصیرایی است.

✍ روابط عمومی ورسانه دفتر نماینده _ شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن