پیام دعوت رئیس آموزش و پرورش منطقه دستگردان از فرهنگیان

پیام دعوت رئیس آموزش و پرورش منطقه دستگردان از فرهنگیان و دانش آموزان رأی اولی برای حضور و نقش پرشور در انتخابات خانه ملت.

✳️ ابراهیم قلی پور رئیس آموزش و پرورش منطقه دستگردان ،فرهنگیان و دانش آموزان رأی اولی را برای حضور و نقش پرشور در انتخابات خانه ملت دعوت کرد.

✏️ به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه دستگردان ، در متن پیام رئیس آموزش و پرورش منطقه دستگردان آمده است :حضور حماسی فرهنگیان در انتخابات ، مصداق مرجعیت اجتماعی معلمان است .

✅ اینک که به فضل الهی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در حال رقم خوردن است، یقیناً شرکت چشمگیر مردم انقلابی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، تداعی گر حضور حماسی آنان در روز ۲۲ بهمن می باشد که با به رخ کشیدن اقتدار جمهوری اسلامی اعجاب جهانیان را برانگیخت.

مردم بصیر و همیشه در صحنه ، همچنان در صفوف منسجم و متحد پای صندوق های رأی حاضر شده و با انتخاب انسان هایی فرهیخته ، متعهد ، عدالت محور و ولایتمدار اسباب خوشنودی حضرت ولی عصر«عجل الله تعالی فرجه الشریف» را فراهم خواهند کرد و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری بار دیگر دشمنان شکست خورده این نظام را مأیوس و روح معمار کبیر انقلاب و شهدای گلگون کفن گواهی خواهند داد که ملت غیور ایران ، لحظه ای از اهداف و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی فاصله نگرفته اند و تا به زانو درآوردن استکبار و صهیونیزم جهانی از پای نخواهند نشست.

فرهنگیان عزیز منطقه دستگردان نیز به عنوان طلایه داران جبهه نور و آگاهی و بصیرت در مبارزه با ظلمت جهل ، همصدا با سایر اقشار جامعه با فریادی رسا و دشمن شکن در پاسخ به ندای رهبر فرزانه خویش در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت خواهند نمود و بار دیگر همانند حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه جلوه ای از شکوه همدلی ، عظمت و اقتدار ایرانی اسلامی را متجلی خواهند کرد و با عزمی استوار از هر برگ رأی خود تیری خواهند ساخت بر قلب شب پرستان مستکبر و منافق.

ابراهیم قلی پور
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان
                         ═════❁❁═════
پایگاه خبری اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان
@dastgardan2293

https://shad.ir/dastgardan2293

عشق آبادخبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:حسن علی پور
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن