#اخبار_کوتاه_غرب_خراسان مدیرکل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب خراسان در مورد سهمیه

#اخبار_کوتاه_غرب_خراسان

مدیرکل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب خراسان در مورد سهمیه سوخت حوزه کشاورزی در شهرستان بردسکن گفت: سهمیه خراسان رضوی به مقدار ۲۲۰ میلیون لیتر در بخش کشاورزی اختصاص داده شده است و بنابراین اختیار کامل توزیع سوخت در سطح شهرستان‌ها، به سازمان جهاد کشاورزی استان محول شده و مدیران جهاد کشاورزی در شهرستان‌ ها باید جهت تخصیص سهمیه خود، با استان مکاتبه کنند.

سید محمد صادق رضویان، مسئول نمایندگی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی میامی با بیان اینکه مرحله جدید مرمت مسجد جامع فرومد، با قدمت حدود ۷۰۰ سال و مربوط به دوره خوارزمشاهیان آغاز شد، گفت: مرحله جدید مرمت مسجد جامع تاریخی فرومد با اجرای بندکشی دیوار و جداره‌ها  و اصلاح ناودان‌های آغاز شده است و جداره‌سازی داخلی مسجد، اجرای کاه‌گل، بندکشی، اجرای رخ بام آجری، سامان‌دهی محوطه غربی شامل برداشت نخاله‌ها و آوارها و تسطیح محوطه، شیب‌بندی و هدایت آب‌های سطحی در مراحل قبلی انجام شده است.

جلسه هماهنگی جهت راه اندازی دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در بخش #دستگردان با حضور بخشدار دستگردان، معاون و کارشناسان جمعیت هلال احمر، رئیس و نایب شورای اسلامی شهر عشق آباد و نایب رئیس شورای اسلامی بخش دستگردان در محل بخشداری برگزار شد. در این جلسه فضای اداری مورد نیاز استقرار نمایندگی توسط بخشداری واگذار شد و تامین ۲ نفر نیروی انسانی نیز توسط شورای اسلامی شهر عشق آباد، شورای اسلامی بخش دستگردان و یک خیِّر نیک اندیش تعهد شد.

زارعی، مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه طول کل مسیر راه آهن جوین – اسفراین ۵۸ کیلومتر است، گفت: قطعه اول ۲۷ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصد و قطعه دوم به طول ۳۱ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال اجراست و میانگین پیشرفت این پروژه در همه قطعات، ۷۰ درصد می باشد.

مهدی جهان طلب، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان از پروژه‌های در حال اجرا و اصلاح شبکه آبرسانی روستای ساروق و بازسازی مجتمع مهر شهر داورزن بازدید کرد و هدف از اجرای این پروژه ها را، رفع مشکل  و عدم قطع آب شرب روستای مهر در مواقع سیلاب و تامین آب روستاهای غیر برخوردار ساروق و کایف اعلام کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان در دیدار با فرماندار و نماینده خلیل آباد در مجلس گفت: عملیات حفر یک حلقه چاه دیگر در خلیل آباد آغاز می شود که این پروژه تا ایام روزهای مبارک دهه فجر به اتمام و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

محمد شجعی، رئیس اداره جهاد کشاورزی بجستان گفت: سطح زیر کشت نعناع در این شهرستان ۱۷ هکتار است که متوسط برداشت از هر هکتار، ۵۰ تن نعناع تر و ۱۵ تا ۱۶ تن نعناع خشک می باشد و پیش‌بینی می‌کنیم که تا آخر فصل برداشت، حدود ۸۵۰ تن نعناع تر برداشت شود.

امان الله خدمتگزار، فرماندار خوشاب گفت: با توجه به هماهنگی و پیگیری‌های صورت گرفته از طریق آقای عنابستانی، نماینده غرب خراسان در مجلس و اقدامات ارزنده صورت گرفته در جهت کمک به خانواده‌های تحت پوشش جامعه حمایتی، اعتبار ۳۰ واحد مسکونی به صورت مشارکتی و ۲۰ کمک جهیزیه در دهستانهای دره یام و بلوک تکاب شهرستان خوشاب از طریق بنیاد علوی تامین شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بجستان گفت: همایش کویر نوردی بانوان با حضور بیش از ۲۰۰ نفر در کویر کفه نمکی بجستان با پیمایش ۸ کیلومتر برگزار شد‌.

مجتبی شاکری، فرماندار بردسکن گفت: از ابتدای آغاز به کار بنیاد برکت در شهرستان بردسکن، تاکنون بیش از ۳۳۲ طرح با اشتغال زایی ۵۰۰ نفر به طور مستقیم با پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات توسط این بنیاد در شهرستان بردسکن صورت گرفته است.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
بزرگترین مجموعه خبری غرب خراسان
تلگرام:
@asrsabzevar
اینستاگرام:
https://bit.ly/Asinsta
وبسایت:
www.asrsabzevar.ir

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن